نحوه ماساژ بینی


سوالی که خیلی ها قبل از عمل بینی توی ذهنشون هست. و بعد از عمل بینی هم باهاش مواجه میشن این هست. که آیا همه ی کسانی که بینی شون رو عمل می کنن نیاز به انجام ماساژ بینی دارن.
همون طور که در ویدیو بالا تماشا کردید، این پست با همکاری دکتر اسماعیل زارع عزیز، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی ساخته شده. و ما تصمیم گرفتیم برای پاسخ به این سوال به مطب دکتر زارع بریم. تا به صورت تخصصی به این سوال شما عزیزان پاسخ بدیم.

طبق نظر دکتر اسماعیل زارع:

در پاسخ به این سوال که آیا ماساژ بینی رو همه باید انجام بدن؟ باید بگم که نه. ماساژ بینی برای همه مناسب نیست. و بسته به وضعیت بینی هر شخص.تصمیم درمورد انجام یا عدم انجام این مسئله با جراح بینی هر فرد هستش.
چون بعضی بینی ها نیاز به انجام ماساژ ندارند. و با انجام ماساژ به صورت سرخود ممکنه به بینی آسیب بزنن. فقط در شرایطی بینی رو ماساژ بدید که جراح بینی تون ماساژ رو تجویز کرده باشن.  مهمه که نوع ماساژ و نحوه ی انجام دادنش هم همون طور باشه که خود دکتر بهتون گفتن. چون این کار برای هر شخص با دیگری ممکنه متفاوت باشه. بسته به کاری که حین عمل بینی بر روی بینی ش انجام شده.
خب دوستای گلم همون طور که دکتر زارع عزیز گفتند. و ما قبلا در پست عواقب دستکاری بینی بهش اشاره کردیم. بینی تون رو به طور سرخود ماساژ ندید. و دستکاری نکنید. چون ممکنه به فرم بینی آسیب بزنه و نیاز به انجام جراحی ترمیمی پیدا کنید.اگر هم تا الان بینی تون رو سرخود ماساژ می دادید. دیگه این کار رو نکنید.
امیدواریم این پست هم براتون مفید باشه و به پاسخ سوالتون در این مورد رسیده باشید.
لطفا این پست رو برای دیگران بفرستید. و در قسمت نظرات برامون بنویسید که آیا دکتر شما بعد عمل بینی براتون ماساژ تجویز کردن یا نه؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر من یکسال و دو ماه هست بینیم رو عمل کردم ، من و دختر خالم پیش یه دکتر با فاصله دوساعت عمل کردیم ،، اون بینیش رو ماساژ میداد بینیش خیلی قلمی و خوب شده و خط کانتور اینا داره اما من اصلا بینیم کوچیک نشده و فرقی نکرده میخاسم بدونم هنوزم امکانش هست بینیم رو ماساژ بدم و تاثیر بذاره؟؟؟

پری
پری
1 سال قبل

سلام من برای تعویض چسب ک میرم مطب ،منشی این کارو انجام میده و بهم گفت ک ماساژ بدم بینیمو رو از دو طرف بسمت بالاکمی با فشار زیاد.دو روز انجام دادم الان ک روز سوم بود موقع خمیازه کشیدن ی نقطه از بینیم انگار از داخل ب سمت پوست بینیم سوزن وارد پوستم میشه و دردناکه.ممکنه استخون بینیم مشکل دار شده باشه!!! ی فرو رفتگی هم در امتداد اون نقطه هست.ممنون میشم پاسخ بدید

2
0
سوال خود را بپرسید!x