استفاده درست کرم ترمیم کننده


کرم ها و ژل های مختلفی برای ترمیم جای بخیه های بینی وجود داره. اما بین تمامی کرم ترمیم کننده بینی که در بازار که با مارک ها و قیمت های مختلف عرضه شده، از ارزون ترین تا گرون ترین کرم،اگر طرز استفاده درست ترمیم کننده رو بلد نباشید اون‌طور که باید نتیجه نمی‌گیرید. و فقط هزینه و وقت بی‌خودی تلف می‌شه. از طرفی هم جای بخیه های روی بینیون باقی می‌مونه. و این مسئله برای هیچ کس خوشایند نیست.

پس مثل همیشه با تجربه عمل ‌بینی همراه باشید. تا همون طور که در ویدیو بالا نشونتون دادیم.بهتون استفاده درست  ترمیم کننده جای بخیه رو آموزش بدیم.و نکاتی رو درموردش بهتون بگیم که جایی نشنیدید.

مراحل استفاده از کرم ترمیم کننده:

قبل از هر چیز برای استفاده از کرم ترمیم کننده‌ی بینی اول باید محل بخیه هارو خوب تمیز کنید.که اگر آلودگی و مقداری از کرم قبل باقی مونده پاک بشه. و کرم به خوبی جذب پوست بشه.

بعدش مقدار مناسبی از کرم ترمیم کننده رو، که در پست آموزش نحوه ی استفاده از کرم ترمیم کننده  بهتون نشون دادیم. روی محل بخیه های خارجی بینی بزنید. و بعد آروم ماساژ بدید. تا کرم کمی جذب پوست بشه. فقط زیاد ماساژ ندید. که کامل جذب نشه.حتما روزی دوبار از ژل ترمیم کننده استفاده کنید. و صبور باشید تا به مرور زمان تاثیر خودش رو بذاره.

یادتون باشه تاثیر کرم ترمیم کننده بینی به مرور زمان و در طولانی مدت مشخص میشه.

حتما کل کرم رو به طور مستمر استفاده کنید. و کرم خوبی تهیه کنید که تاثیر گذار باشه.

اگر هم هنوز نمی‌دونید که کدوم ژل ترمیم کننده براتون خوبه و بهتر جواب میده، پست معرفی یک کرم خوب برای از بین بردن جای بخیه رو ببینید. کرم های خوبی معرفی کردیم که خیلی کمکتون میکنه.

 

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x