بعد از عمل زیبایی بینی بالونت رو سبک کن


به نظرم یکی از چالش های سختی که همه ی ما بعد از عمل بینی داریم. اینه که نظر های رنگ و وارنگ اطرافیان رو درباره ی بینی پر از ورم و التهاب مون در ماه های اول بعد از عمل بینی بشنویم. نظراتی که هیچ تخصص و اطلاعات درستی در اون ها نیست. و صرفا یک نظر اشتباه و قضاوت زود هنگام هستش.در این ویدیو راجع به همین مورد توضیح دادیم. پس با تجربه عمل بینی همراه باشید تا کمی از حس بد این ماجرا رو باهم کم کنیم.

بعد از عمل بینی بالونت رو سبک کن

این یعنی بعد از جراحی بینی به حرف ها و نظرات اطرافیان تون که هیچ پایه و اساس علمی و هیچ تجربه ی تخصصی در این مورد ندارن گوش نکنید. و فقط به حرف دکترتون گوش کنید. چون دکترتون بهتر از هرکسی شرایط بینی شمارو می‌دونه.

شنیدن حرف های دیگران و نظراتشون درباره ی فرم بینی و اندازه‌ش بعد جراحی بینی ممکنه خیلی آزاردهنده باشه. اما همون لحظه که این نظرات رفت روی اعصابتون و عصبی تون کرد به این فکر کنید که این صرفا یک نظر از روی بی اطلاعی درباره ی روند طبیعی کاهش ورم هست. که نه فقط شما؛ تمام کسانی که جراحی بینی انجام میدن این دوره رو طی می‌کنن. و صبوری لازمه تا همون طور که در پست کاهش ورم بعد از عمل بینی گفتیم، بعد از یکسال ورم بینی تون از بین بره و بینی جمع و جور تر و خوشگل تر بشه.

همچنین می‌تونید با دادن اطلاعات درست در این زمینه به اطرافیان، این آگاهی رو در اون ها ایجاد کنید که ورم بینی چی هست. و هر بینی عمل شده ای چه روندی رو باید طی بکنه تا به اون فرم خوب و زیبا برسه. چون اکثر نظرات منفی از روی بی اطلاعی هست. و با این کار شما اطرافیان هم با پروسه ی عمل بینی آشنا میشن.

امیدواریم این پست کمکی باشه برای شما عزیزان دل که همیشه حامی تجربه عمل بینی بودید. اگر این پست رو دوست داشتید اون رو برای دیگران بفرستید تا کمکی باشه براشون. و مثل همیشه نظراتتون رو در ثسمت کامنت ها برای ما بنویسید.

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x