بوتاکس صورت بعد از عمل بینی


اگر به فکر تزریق بوتاکس بلافاصله بعد از عمل بینی هستید باید بهتون بگم که نمی تونید این کار رو انجام بدید. در این ویدیو با ما همراه باشید تا دلایل این کار و ارتباط اون با التهاب بینی رو براتون بگیم.

چند وقت قبل از عمل جراحی بینی میشه بوتاکس تزریق کرد؟

خب قبل از همه ی این ها بهتون بگم که تا دوهفته قبل از عمل جراحی بینی می تونید بوتاکس انجام بدید. علتش هم این هست که در این دو هفته ورم و التهاب بینی به طور کامل از بین بره. و روز عمل صورت هیچ ورم و التهابی نداشته باشه.
البته برای بعضی از دوستان که بوتاکس تزریق می کنن احتمال داره که بخاطر بی هوشی و عمل تاثیر بوتاکس شون کم تر بشه.و موندگاری بوتاکس هم کم تر میشه.

چند وقت بعد از عمل بینی میشه بوتاکس تزریق کرد؟

اگر قصد دارید بعد از عمل جراحی زیبایی بینی تزریق بوتاکس داشته باشید. بهتره اجازه بدید شش هفته از عمل جراحی بینی بگذره بعد برای این کار اقدام کنید.
ببینید دوستان بعد از عمل جراحی بینی صورت و بینی ورم و التهاب داره.و همون طور که در پست ورم بینی بعد از عمل گفتیم.بخاط عمل بینی هم این التهاب بینی خیلی بیشتر میشه پس بهتره تا شش هفته بعد از عمل بینی تون بوتاکس تزریق نکنید.تا ورم و التهاب صورت تون از بین بره و بعد با خیال راحت اقدام به تزریق بوتاکس کنید.این طوری ورم بینی بیشتر نمیشه و بهتون استرس نمیده.
خب عزیزای دلم حالا نوبت شما ست که بهمون بگید چند وقت قبل یا چند وقت بعد از جراحی زیبایی بینی تون اقدام به تزریق بوتاکس کردید.حالا اگر این پست رو دوست داشتید. اون رو برای دیگران بفرستید و یادتون نره که نظرات تون رو در قسمت کامنت ها برای ما بنویسید. مرسی که تا انتهای این پست با ما همراه بودید. بمونید برامون.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مریم
1 سال قبل

من ژل لبم هم بعد بیهوشی 80درصدش رفت

1
0
سوال خود را بپرسید!x