بیحسی (بی حسی) و سنگینی بینی بعد از جراحی بینی


تجربه عملی عزیزم همون طور که در ویدیو بالا دیدید. در این پست قصد داریم راجع به بی‌حسی و سنگینی بینی بعد عمل صحبت کنیم. پس در ادامه ی پست با ما همراه باشید. چون این مسئله رو تقریبا هممون بعد عمل بینی تجربه می‌کنیم.

بیحسی و سنگینی بعد عمل طبیعیه؟

بیحسی و سنگینی تا چند وقت بعد از عمل بینی طبیعیه. این مسئله بخاطر اینه که حین عمل چون پوست بینی برش می‌خوره. عصب بینی موقتا از کار میوفته. و مدتی زمان می‌بره که عصب های بینی ترمیم بشن. و پوست به حالت عادی برگرده و در نتیجه احساس سنگینی و بیحسی از بین بره.
راهکار برطرف شدنش هم اینه که صبوری کنید تا به مرور زمان و آروم خودش درست بشه. هیچ کار خاصی لازم نیست انجام بدید.
اما درمورد زمان برطرف شدن بیحسی و سنگینی. معمولا برای اکثر کسانی که عمل بینی انجام میدن و با این مسئله درگیرن، یه چیزی حدود دو الی سه ماه زمان می‌بره که به طور کامل برطرف بشه. اما مورد هایی هم هستن که بیشتر از این زمان طول کشیده تا این بیحسی و سنگینی برطرف بشه و عصب بینی ترمیم بشه.
اگر بعد عمل بینی این مسئله براتون به وجود اومد اصلا نگران نباشید. چون هرچقدر هم طول بکشه بالاخره برطرف میشه. و پوست به حالت عادی برمی‌گرده.
معمولا در ماه های اول بعد از جراحی بینی، در کنار بیحسی و سنگینی ورم شدیدی هم در بینی مشاهده میشه. برای برطرف کردن ورم در ماه های اول می‌تونید از نوشیدنی الوئه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ورا استفاده کنید. و همون طور که در پست الوئه‌ورا و کاهش ورم بینی گفتیم. خودتون درست کنید و استفاده کنید. چون بسیار کمک کننده هست.
اکثرمون بیحسی و سنگینی رو بعد از جراحی بینی تجربه می‌کنیم. در قسمت کامنت ها برامون بنویسید که چقدر زمان برد تا بیحسی و سنگینی بینی تون برطرف بشه؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منصوره
منصوره
15 روز قبل

خرداد امسال دو سال میشه بینی م رو عمل کردم و پره سمت راست بینیم هم ورم داره و هم بی حس مونده دکتر میگه دیگه خوب نمیشه واقعا همینطوره ؟ چه مشکلی شده که قرار نیست خوب بشه حتی ورمش ؟ ممکنه غضروف ترک برداشته یا آسیب دیده؟

Man
Man
1 ماه قبل

من ۲۸ رو هست عمل کردم اوایل بو هم حس نمی‌کردم الان بوهای تند رو فقط متوجه میشم. اما بی حسی نوک بینی دارم.

mariya
mariya
3 ماه قبل

دو هفته هست ک عمل کردم هم تیغه بینیم احساس بی حسی میکنم هم روی بینیم احساس سنگینی میکنم

مریم
مریم
پاسخ به  mariya
1 ماه قبل

من هم 2 هفته هست که عمل کردم بی حسی شدید در ناحیه ی نک بینی دارم و لب بالایی ام به طرز زشتی بی حس شده و وقتی که میخندم به سمت پایین اویزان میشه خیلی ازین بابت ناراحتم

یاسین رمضان
یاسین رمضان
پاسخ به  مریم
18 روز قبل

سلام علیکم
من الان تقریبا ده ماهه عمل کردم، ولی هنوز نوک بینیم بی حس و دست که می کشم، احساس الکتریسیته می کنم!

5
0
سوال خود را بپرسید!x