تاثیر آلوئه ورا بر ورم بینی


دوستان گل بعد از عمل بینی همونطور که می‌دونید. ورم بینی تا حدود یک سال با ما هست. توی این مدت یکی از مواردی که خیلی به کاهش ورم بینی کمک می‌کنه نوشیدنی آلوئه ‌ورا هستش که توی ویدیو بالا کاملا نحوه ساخت نوشیدنی آلوئه ورا رو بهتون یاد دادیم.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید اینه که حتما از آلوئه ورای خوراکی باید استفاده کنید که یکی از راه های تشخیص خوراکی یا سمی بودن اون اینه که خال های سفید نداشته باشه که معمولا گیاه آلوورا خونگی دارای خال های سفید هست که برای این کار مناسب نیست. پس بهتره برای درست کردن نوشیدنی آلوورا از عطاری تهیه کنید.

همونطور که گفتم، این نوشدنی خیلی برای کاهش ورم و التهاب بعد از عمل بینی کمک میکنه. که تا حدود یک سال روزی یک لیوان می‌تونید بنوشید. البته به صورت آماده هم از سوپر مارکت قابل تهیه هست. فقط به این نکته توجه کنید که تیکه های طبیعی آلوئه ورا داخلش باشه.

یه نکته ای که وجود داره اینه که خود این نوشیدنی به خودی خود یا طعم جالبی نداره یا یه مقدار تلخ هستش. همونطور که تو ویدیو نشون دادیم میتونید برای طمع دار شدن اون با شربت لیمو یا آناناس یا هر شربت دیگه ای که دوست دارید ترکیب کنید.

نکته مهم دیگه ای که وجود داره اینه که، آلوئه ورا خیلی سریع خاصیت خودش رو از دست میده پس به مقدار مصرف درست کنید و بلافاصله بنوشید تا برای ورم بینی تاثیر بهتری داشته باشه.

البته اینم بگم که تاپیر این نوشیدنی با مصرف مداوم نشون داده میشه. پس مرتب بنوشید و این پست هم برای دوستاتون بفرستید تا برای اون ها هم مفید باشه.

درضمن صفحه اینستاگرام ما رو هم با آیدی @Tajrobe.Amal.Bini فالو داشته باشید. تا ویدیو های بیشتر رو اونجا ببینید.

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرضیه
مرضیه
11 ماه قبل

سلام وقت بخیر ببخشید من با سرم وبا گوش پاک کن خیلی آروم بینی مو تمیز میکنم و بعضی وقتا بخیه هم میاد بیرون هنگام تمیز کردن مشکلی که نداره؟

محبوبه
محبوبه
1 سال قبل

سلام، خسته نباشید، ممنونم از پست های مفیدتون، میشه درمورد آلوئه ورا خوراکی هم یه توضیح بدین؟ من رفتم عطاری بخرم گفت نمیدونم خوراکی هست یا نه😑😑

سمانه
سمانه
1 سال قبل

لطفا از کسایی ک خوردن بخایین ک نظرشون رو بگن،یه نظر سنجی بزارین🙏🏻

4
0
سوال خود را بپرسید!x