تاثیر ارتودنسی بر عمل بینی


این ویدیو درمورد ارتودنسی قبل و بعد از جراحی بینی هستش. در پست کامپوزیت بعد از عمل بینی راجع به انجام کامپوزیت بعد عمل گفتیم.در ادامه ی این پست همراه ما باشید تا درمورد ارتودنسی و عمل بینی به طور کامل برای شما عزیزان توضیح بدیم. مخصوصا برای کسانی که با ارتودنسی دنبال اصلاح فک هستند تماشای این پست واجبه.

قبل و بعد از جراحی بینی میشه ارتودنسی کرد؟

ببینید عزیزان در این مورد دوتا نظر متفاوت وجود داره. نظر اول میگه بله یک ماه قبل و یک ماه بعد از عمل بینی میشه ارتودنسی کرد. و انجام این کار هیچ مشکلی برای بینی ایجاد نمی کنه.
اما دیدگاه تعدادی دیگه از جراحان بینی این هست که ارتودنسی حتما باید قبل از عمل بینی انجام بشه. یعنی اول ارتودنسی باید انجام بشه بعد شش ماه که از انجام ارتودنسی گذشت می تونید عمل بینی انجام بدید.
دلیلی که برای دیدگاه دوم وجود داره این هست. که این گروه از جراحان بینی معتقدند ابتدا باید ارتودنسی انجام بشه. که فرم دندان ها و مدل فک و هم چنین فرم لب ها اصلاح بشه. و بعد از اصلاح فک و گذشت زمانی حدود شش ماه جراحی زیبایی بینی انجام بشه.
چون در حین عمل دکتر بینی رو مطابق سایر اجزای صورت شکل میده و اگر شما بعد از جراحی زیبایی بینی، ارتودنسی انجام بدید ممکنه فرم این ها به هم بریزه.
دلیل مهم بعدی این هست که بینی روی فک نشسته. اگر اول عمل بینی انجام بشه و بعد از اون ارتودنسی برای اصلاح فک انجام بشه. فرم بینی تغییر می کنه و به هم میریزه. و لازم میشه که جراحی ترمیمی بینی انجام بدید.
این دو دیدگاهی بود که درمورد جراحی زیبایی بینی و ارتودنسی وجود داره. اگر نظر ما رو بخواید بدونید. به نظر ما با توجه به شرایط و ساختار بینی و صورت. دیدگاه دوم منطقی تر هستش. و بهتره اول ارتودنسی انجام بشه.بعد جراحی زیبایی بینی.که فرم بینی خراب نشه.
خب حالا نوبت شماست که تجربیاتتون رو در این مورد برامون بگید. و حتما بهمون بگید که نظر دکترتون کدوم یک از این دو دیدگاه هستش.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x