تاثیر عمل بینی بر چهره


اگر توقع معجزه از عمل بینی رو داری این پست مخصوص شماست. چون در این ویدیو به طور کامل راجع به معجزه عمل بینی صحبت کردیم. و می‌تونه خیلی براتون مفید باشه.

چه توقعی از جراحی داشته باشیم؟

ببینید دوستان گل، با عمل بینی قرار نیست معجزه بشه. ما جراحی می‌کنیم که به ورژن بهتری از خودمون تبدیل بشیم. نه اینکه کلا تبدیل بشیم به یک انسان دیگه.
پس اگر قصد دارید عمل بینی یا هر جراحی زیبایی دیگه ای رو انجام بدید. قبلش خوب تحقیق کنید و اطلاعاتتون رو بالا ببرید. و بدونید که دقیقا قراره چی بشه. این عمل چه تغییراتی رو براتون در پی داره. انجام این عمل چقدر به سود شماست. و یا چقدر به ضرر شماست. بعد از تحقیق و مشاوره با بهترین جراحان در اون زمینه. حالا با دید منطقی و نه احساسی، تصمیم به انجام یا عدم انجام اون عمل بگیرید.
نکته ی مهم بعدی که باید بدونید اینه که در جراحی بینی 70% نتیجه برمی‌گرده به کار جراحی که انتخاب کردید. و 30% هم برمی‌گرده به مراقبت های خود شما. پس برای اینکه نتیجه خوبی از عمل بگیرید، فقط روی کار جراح حساب نکنید. مراقبت های خود شما هم بسیار مهمه. و اگر در این زمینه کوتاهی کنید احتمال اینکه نتیجه ی خوبی از عمل نگیرید هست. پس معجزه عمل بینی تصور اشتباهی هستش.
و نکته ی مهم آخر، اینه که بعد از انجام جراحی بینی  و یا هر جراحی زیبایی دیگه باید صبور باشید تا دوره ی نقاهت و دوره ی کاهش ورم بگذره و انتظار نداشته باشید فردای عمل نتیجه مشخص بشه. در پست ورم بینی بعد عمل به طور کامل راجع به این موضوع صحبت کردیم.
امیدواریم این پست هم براتون مفید باشه و بتونه دید باز تری از عمل زیبایی بهتون بده. لطفا در کامنت ها برامون بنویسید که قبل از عمل چه انتظاری از نتیجه داشتید. و آیا به اون نتیجه که باید رسیدید یا نه.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x