تاثیر پیرسینگ در جراحی زیبایی بینی


پیرسینگ بینی این روز ها خیلی پرطرفدار و محبوبه. خیلی از افراد دوست دارن بعد عمل بینی پیرسینگ بینی داشته باشن.که خب یک سری نکات مهم داره. و دونستن این نکات لازمه برای کسانی که میخوان بعد عمل بینی پیرسینگ بزنن.چون ممکنه استحکام بینی رو از بین ببره.

بعد جراحی بینی میشه پیرسینگ زد؟

قبل از هرچیزی یک توضیح بدم که اصلا پیرسینگ چی هست. ببینید دوستای گلم پیرسینگ بینی مثل سوراخ کردن گوش هستش. که در این کار روی پره ی بینی یک سوراخ ایجاد می‌کنن و در اون سوراخ یک چیزی مثل گوشواره میندازن. این میشه پیرسینگ بینی.
حالا در چه شرایطی میشه پیرسینگ بینی زد؟ اگر قبل از عمل بینی پیرسینگ دارید اینو بدونید که حین عمل ممکنه دکترتون در ناحیه ی پره بینی غضروف کار بذاره. این کار باعث میشه که سوراخ پیرسینگ گرفته بشه. و اگر بعد از عمل در اون ناحیه پیرسینگ بذارید ممکنه غضروف رو جابجا کنید. که این اتفاق فرم بینی تون رو به هم میریزه. که درمورد این کار در پست پیوند غضروفی به طور کامل توضیح دادیم.
اگر هم از قبل عمل پیرسینگ نداشتید و بعد از عمل قصد دارید برای اولین بار پیرسینگ بزنید بدونید که بخاطر شرایط و استحکام بینی دقیقا همین اتفاق می‌تونه براتون بیوفته.

چند وقت بعد عمل میشه پیرسینگ بینی زد؟

توصیه می‌کنیم اجازه بدید یک سال از جراحی بینی بگذره و زیر یکسال کلا قید پیرسینگ بینی رو بزنید. بعد از یکسال که دیگه از محکم شدن غضروف بینی و استحکام بینی خیالتون راحت شد می‌تونید با خیال راحت پیرسینگ بزنید. و لذت ببرید.
 و در آخر مثل همیشه ممنونیم ازتون که در این ویدیو هم همراه ما بودید. لطفا اگر تجربه ی پیرسینگ زدن بعد عمل زیبایی بینی رو دارید در قسمت کامنت ها تجربه تون رو برای ما بنویسید. و نظراتتون رو در این مورد به ما بگید. تا کمکی باشه برای سایر عزیزان.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x