تبخال قبل از عمل بینی


تجربه عملی عزیز همون طور که در ویدیو بالا دیدید، در این پست درباره ی تبخال زدن قبل از عمل بینی که یک مسئله ی رایج هست صحبت کردیم. این موضوع بخاطر استرس معمولا به وجود میاد. و تبخال فعال باعث میشه عمل کنسل بشه.

اگه قبل عمل تبخال بزنیم چه اتفاقی میوفته؟

اگر یکی دو روز قبل عمل بینی بخاطر استرس و… تبخال بزنید. و روز عمل تبخال در حالت فعال باشه. عمل کنسل میشه. و به زمان دیگه ای موکول میشه.

شاید پیش خودتون بگید حالا واقعا بخاطر یک تبخال ساده عمل رو کنسل میکنن؟ باید بگم که بله. چون تبخال فعال یک نوع التهاب و عفونت بدن هستش. و همون طور که در پست عفونت بدن و عمل بینی براتون توضیح دادیم. اگر در روز عمل هرگونه عفونتی داشته باشید. جراحی بینی کنسل میشه. و به زمان دیگه ای موکول میشه.

سعی کنید قبل از عمل بینی استرس خودتون رو کنترل کنید. که این استرس منجر به تبخال زدن نشه. و اگر هم تبخال زدید. به دکترتون حتما اطلاع بدید. تا براتون دارو تجویز کنه. و با کمک دارو در روز عمل بینی تبخال فعال نداشته باشید.
البته به نظر من همیشه بهترین کار پیش گیری هستش. اگر بدن تون مستعد تبخال زدن هستش. حتما از چند روز قبل با تجویز دکترتون دارو مصرف کنید. که کلا تبخال نزنید.
یادتون باشه که به هیچ عنوان برای پیش گیری از تبخال زدن به طور سرخود دارو مصرف نکنید.
چون ممکنه برای بیهوشی و عمل مشکل ایجاد کنه.
خب حالا نوبت شماست که بهمون بگید. آیا قبل از عمل بینی تبخال زدید؟ و بخاطر این مسئله عمل تون کنسل شده یا نه. اگر این پست رو دوست داشتید حتما برای دیگران بفرستید. و در قسمت کامنت ها نظراتتون رو برای ما بنویسید. امیدواریم که بخاطر تبخال زدن کنسل شدن عمل جراحی بینی رو تجربه نکنید.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x