ژل لب بعد از عمل بینی


بهتره که قبل از عمل بینی تزریق فیلر و ژل لب نداشته باشید.در این پست همراه تجربه عمل بینی باشید تا دلیل این کار رو بهتون بگیم.

چرا قبل عمل ژل لب تزریق نکنیم؟

ببینید بچه ها چون قبل از عمل بینی دکتر صورت رو بررسی میکنه. و بینی رو طوری طراحی می‌کنه که متناسب با سایر اجزای صورت باشه. و وقتی ژل لب داشته باشید و بعد عمل این ژل لب جذب بشه. دیگه اون تناسب لب و بینی به هم میخوره.

اما تزریق ژل لب بعد از عمل بینی

اگر بعد از جراحی بینی قصد دارید به لبتون ژل تزریق کنید. حواستون باشه که تا شش هفته به هیچ عنوان این کار رو نکنید.و تا سه ماه برای اینکه به لبتون ژل تزریق کنید دست نگهدارید.

دلیل این کار این هست که تا سه ماه بعد از جراحی بینی لب بالای شما ورم داره.و زمانی که شما در این دوره که لب ورم داره ژل تزریق می‌کنید ممکنه بعد از اینکه ورم پشت لب از بین رفت. فرم لبتون اون طوری نباشه که بعد تزریق دیده بودین.

و این نکته ی بسیار مهم رو هم حتما بهش دقت کنید. که اگر قبل از جراحی بینی قصد دارید به هرجای صورتتون ژل تزریق کنید. حین عمل صورتتون هیچ التهاب و ورمی نباید داشته باشه.

در صورت وجود ورم و التهاب در روز عمل. عمل شما کنسل میشه و به زمان دیگری موکول میشه.

توصیه می‌کنیم قبل از تزریق فیلر و ژل به صورت و بدن. پست نکات مهم تزریق ژل و فیلر رو ببینید. چون در اون پست درمورد ماندگاری و نکات بسیار مهم تزریق فیلر به صورت توضیح دادیم.که می‌تونه خیلی براتون مفید باشه.

امیدواریم که این پست هم براتون مفید و کاربردی باشه. لطفا در کامنت ها نظرتون رو برامون بگید. و برامون از تجربیات تون درباره ی تزریق فیلر و ژل به صورتتون بگید. آیا تجربه شو دارید؟

 

 

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x