توصیه دکترت رو توی اولویت بذار


در بعضی پست های پیج و آموزش های ما قطعا گاهی پیش اومده که روش ما با تجویز دکتر و روش توصیه شده دکتر شما متفاوت بوده. و ممکنه سردرگم باشید. که بعد از جراحی بینی روش مارو انجام بدید یا این که طبق روشی که دکترتون گفتن پیش برید. از اون جایی که این مسئله بسیار مهم هستش. همون طور که در ویدیو بالا تماشا کردید. یک پست براش درست کردیم تا همیشه در دسترس باشه.
پس همراه ما باشید تا بهتون بگیم که در این طور مواقع چه کاری باید انجام بدید.

طبق تجویز دکترمون پیش بریم یا روش شما؟

ببینید دوستای گلم تمامی روش هایی که ما در این پیج بهتون آموزش می دیم. کاملا اصولی و مورد تایید هستش. اما نکته ی مهم این جاست که این روش ها تجویز دکتر ما هستش. و همیشه باید یادتون باشه که تجویز دکترتون در اولویت هستش. و اگر جایی روشی دیدید که با گفته ی دکترتون متفاوت بود، تجویز دکترتون باید انجام بشه. چون دکتر شما وضعیت بینی شما رو از هرکسی بهتر میدونه. پس تجویز ایشون با توجه به شرایط و وضعیت بینی شماست.
برای مثال درمورد چسب زدن. همون طور که در پست نحوه چسب زدن بینی بعد جراحی بینی دیدید. این روش رو اکثریت دکتر ها تجویز می کنن. اما اگر شما دیدید که روش دکترتون با روشی که ما گفتیم متفاوت هستش. حتما طبق تجویز دکترتون پیش برید. و اصلا سرخود کاری نکنید.
و در آخر هم مثل همیشه مرسی که همراه مون بودید. امیدواریم این پست که کوتاه اما بسیار مهم بود براتون مفید واقع بشه. و بتونید بهترین تصمیم رو بگیرید. حالا نوبت شماست که بهمون بگید کدوم آموزش پیج و روشی که ما آموزش دادیم با روش دکتر شما متفاوت بوده؟
اگر این پست رو دوست داشتید برای دیگران بفرستید. چون دونستن این نکته بسیار مهم و قابل توجه هستش.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x