جراحی بینی برای دیابتی ها مجاز است ؟


عمل بینی ممکنه برای کسانی که دیابت دارن مشکل ایجاد کنه. در این پست با ما همراه باشید تا به طور دقیق براتون در این مورد توضیح بدیم. و شرایط عمل بینی برای افرادی که دیابت دارن رو بهتون بگیم.

کسانی که دیابت دارن می‌تونن عمل بینی انجام بدن؟

کسانی که دیابت دارن حتما باید به این موضوع دقت کنن. که حین عمل بینی قند خون اونها 150 یا کم تر باشه که دکتر بهشون اجازه ی عمل بده.
اگر در روز عمل بینی قند خون تون بیشتر از این مقدار باشه، عمل به تعویق میوفته. تا قند خون شما دوباره تنظیم بشه و شرایط عمل مهیا بشه.
و نکته ی مهم دیگه که حتما باید بدونید. اینه که همه ی افراد 8 ساعت قبل از جراحی بینی باید ناشتا باشن. ولی افراد دیابتی بخاطر این که قند خون اون ها نیوفته باید دو ساعت قبل از جراحی بینی آب میوه بدون پالپ بخورن. که البته این کار  رو هم باید با مشورت دکترشون انجام بدن.
و یک کار مهم دیگه. که افراد دیابتی باید انجام بدن این هست که صبح روز جراحی بینی انسولین و یا داروی کنترل قند خون شون رو استفاده نکنن. که این موضوع هم حتما باید تحت نظر و مشورت دکترشون باشه.نکات بیشتر و کامل تر درباره ی وسایل مورد نیاز رو می‌تونید در پست نکات روز جراحی بینی ببینید.
افراد دیابتی باید این موضوع رو بدونن که از یک ماه قبل از عمل زیبایی بینی باید رژیم غذایی شون رو رعایت کنن که برای جراحی بینی قند خون شون کنترل شده باشه و از لحاظ ترمیم زخم ها هم مشکلی براشون پیش نیاد.
حالا شما بهمون بگید که کیا تجربه ی عمل بینی با وجود دیابت رو داشتن؟ در قسمت کامنت ها از تجربه تون در این مورد برامون بنویسید. تا کمکی باشه برای سایر عزیزان.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammed
Mohammed
3 ماه قبل

الان آنقدر متخصصای عمل بینی تبهر دارن بدون هیچ استرسی آدم می‌ره زیر تیغ

Ariys
Ariys
3 ماه قبل

افراد دیابتی میتونن عمل کنن.کنترل قند خون ،..اراده قوی و مراعات بعد عمل ک دکتر متخصص میگه بهشون

Shiva
Shiva
3 ماه قبل

من دیابت داشتم نوع یک ..با کنترل کردن دیابت ؛پایین آوردن قند سه ماه و قند ناشتا زیر ۱۵۰ و عمل موفقیت امیز بود

3
0
سوال خود را بپرسید!x