جراحی ترمیمی بینی چگونه است؟


تجربه عملی های عزیزم در این ویدیو راجع به عمل ترمیمی یا همون عمل ثانویه بینی براتون گفتیم. اتفاقی که خوش آیند نیست اصلا و خیلی ها استرس این رو دارن که تجربه اش کنن. به همین خاطر یک پست درست کردیم و در این پست علت نیاز به عمل ثانویه رو بررسی کردیم.

چی میشه که بینی نیاز به جراحی ترمیمی پیدا می کنه؟

اگر یک سال بعد از عمل جراحی اولیه،مشکلات بینی حل نشه باید عمل جراحی ترمیمی انجام بدید.
خیلی از دوستان هستند که تا یک سال بعد از عمل بینی، ورم بینی شون کامل از بین نمیره.یا مشکلاتی مثل قوز بینی، یا غیر قرینه بودن سوراخ های بینی یا خیلی مشکلات دیگه وجود داره.در ادامه بهتون میگیم که چه شرایطی باید داشته باشید که بتونید جراحی ترمیمی انجام بدید.
اولین و مهم ترین مسئله ای که باید بدونید این هست که نه دکتر شما و نه هیچ دکتر دیگه ای زیر یک سال عمل ثانویه رو انجام نمیدن. و حتما باید یک سال از عمل اولیه تون گذشته باشه تا دکتر بتونن مجدد بینی شما رو عمل کنن.
حالا اگر یک سال گذشت و بینی شما مشکلات ظاهری مثل قوز بینی و یا مشکل تنفسی داشت. دکتر براتون جراحی ترمیمی رو انجام میدن. که شما می تونید پیش دکتر خودتون یا دکتر دیگه این کار رو انجام بدید.
یک سری از مشکلات هستند مثل عدم تقارن سوراخ های بینی و یا پهن بودن پره های بینی. که این مشکلات برای درست شدن نیازی به عمل ندارن و در مطب دکتر به صورت سرپایی قابل اصلاح هستند.
یا مثلا مشکلاتی مثل سوهان کشی بعد عمل رو بعضی دکتر ها داخل مطب هم انجام میدن.
اما اگر مشکلات بینی شما زیاد باشه. و یا مشکل تنفسی داشته باشید. دکتر براتون جراحی ترمیمی انجام میدن و به صورت سرپایی قابل اصلاح نیست.

جراحی بینی چطوری هستش؟

دقیقا مثل عمل اولیه هست. بینی کامل باز میشه. بیهوشی داره و… اما بدونید که از عمل اول حساس تره و مراقبت های بیشتری هم میطلبه.
وقتی شما جراحی اولیه انجام میدید بینی شما ورم می کنه و باید چسب بزنید.

هزینه ی عمل ترمیمی به چه صورته؟

خب همون طور که در پست نکات حقوقی عمل بینی گفتیم، مسئله بر می گرده به توافق بین جراح و بیمار. اکثرا این طور هست که شما فقط هزینه ی کلینیک رو می پردازید. و دستمزد جراح رو پرداخت نمی کنید. ولی اگر پیش دکتر دیگه ای انجامش بدبد هزینه رو به طور کامل باید پرداخت کنید.
امیدواریم هیچ وقت احتیاج به انجام عمل ترمیمی نداشته باشید. لطفا در قسمت کامنت ها نظراتتون رو برای ما بنویسید.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soma
Soma
2 ماه قبل

سلام
۴روزه دیگه ترمیمی دارم و واقعا استرس دارم که زشت بشه و فرم بینم نابود بشه مشکل بینم بازگشت انحراف سمت چپ داره

مهدی
مهدی
1 سال قبل

سلام پست سوهان کشی در سایت موجود نیست ؟

2
0
سوال خود را بپرسید!x