جراح بینی مرد خوبه یا زن؟


موقع انتخاب جراح بینی که میشه خیلی ها براشون جنسیت جراح مهم هست. کلا سراغ جراحان زن نمی رن. و برعکس خیلی ها معتقدند جراحان مرد اون سلیقه و ظرافت لازم رو در جراحی بینی به خرج نمی دن. پس خودشون رو ملزم می کنن. که حتما باید پیش جراح زن عمل بینی شون رو انجام بدن. در این ویدیو به طور کامل براتون درمورد این مسئله گفتیم. پس تا آخر این پست همراه ما باشید. تا به این سوال پاسخ بدیم.

جراح بینی مرد خوبه یا زن؟

درواقع باید بگم که این سوال کلا اشتباه هستش. چون زن بودن یا مرد بودن جراح هیچ اهمیتی نداره. مسئله ای که اهمیت داره این هست. که دکترتون تبحر کافی رو برای عمل بینی داشته باشه. و بتونه یک بینی سالم از نظر تنفسی. و زیبا از نظر ظاهری برای شما بسازه. برای انتخاب جراح بینی همون طور که در پست نحوه ی انتخاب دکتر برای عمل  زیبایی بینی گفتیم. باید تجربه و مهارت دکتر بررسی بشه نه جنسیت جراح.
در ایران و تمام دنیا دکتر های زن دارن به بهترین شکل ممکن فعالیت می کنن. که بی نظیر هستند. یا برعکس دکتر های مرد که واقعا بهترین هستن. و بینی رو به ظریف ترین شکل ممکن عمل می کنن.
پس برای انتخاب دکتر بینی درگیر کلیشه های اشتباه و قدیمی نباشید. و فکر نکنید که دکتر های مرد از زن بهتر هستند. یا برعکس.
در آخر از شما ممنونیم. که مثل همیشه با تجربه عمل بینی همراه بودید. اگر این پست رو دوست داشتید. برای دیگران بفرستید. تا کمکی باشه برای سایر عزیزان. و یادتون نره که نظراتتون رو برای ما در قسمت کامنت ها بنویسید. و بهمون بگید که دکتر بینی شما مرد بودن یا زن؟ آیا شما هم حین انتخاب جراح به خانم یا آقا بودن جراح بینی حساس بودید؟ و آیا از نتیجه عمل زیبایی بینی تون راضی هستید؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x