حمام کردن با آب داغ بعد از عمل بینی


حمام کردن بعد از عمل بینی در روزهای اول که گچ یا آتل روی بینی هستش سخته. خیلی از عزیزان نمیدونن که آیا میشه اون یک هفته ی اول بعد از عمل بینی حمام رفت یا نه.
همون طور که در ویدیو بالا تماشا کردید. در این پست راجع به نحوه استحمام بعد از جراحی بینی براتون توضیح دادیم. با تجربه عمل بینی همراه باشید تا به طور کامل درمورد این موضوع صحبت کنیم.

حمام کردن بعد از عمل بینی ممنوع

این نکته رو در نظر داشته باشید. که تا یک هفته بعد از عمل بینی چون گچ روی بینی دارید نباید حمام کنید. چون گچ بینی اگر خیس بشه دیگه خاصیت خودش رو از دست میده. و ممکنه عواقبی رو براتون به همراه داشته باشه. و فرم بینی رو تغییر بده. چون گچ بینی رو فیکس و ثابت سر جای خودش نگه‌ میداره.

حالا یک سری از عزیزان هستند که این حمام نرفتن براشون واقعا سخته. و اذیت میشن. این عزیزان می‌تونن حمام برن اما نحوه استحمام باید از گردن به پایین  باشه. یا اگر میخوان که موهاشون هم شسته بشه باید حتما یک همراه با خودشون داشته باشن. که بهشون کمک کنه حین حمام کردن صورتشون خیس  نشه. و گچ بینی شل نشه و اتفاق خاصی براشون پیش نیاد. که این موضوع رو در پست نحوه  استحمام بعد جراحی بینی بهتون نشون دادیم.

روزی که قصد دارید برید به مطب دکترتون برای برداشتن گچ بینی، باید یک ساعت قبل از مراجعه به مطب دکتر برید حمام و حدود ده دقیقه زیر دوش بایستید تا گچ کاملا خیس بخوره. که هنگام برداشتن گچ اذیت نشید و راحت از روی پوستتون جدا بشه.

اینم بگم که در روز برداشتن گچ که حمام میرید. ریختن کف و شامپو روی بینی هیچ اشکالی نداره. فقط مراقب باشید نا خواسته به بینی تون ضربه نخوره.

و نکته ی آخر، تا یکی دو ماه بعد از عمل جراحی بینی حواستون باشه که دمای آب زیادی داغ نباشه. چون باعث میشه ورم بینی تون بیشتر بشه.

امیدواریم این پست براتون مفید باشه. لطفا این پست رو برای دیگران بفرستید و در قسنا کامنت ها نظراتتون رو برامون بنویسید.

 

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یگان
یگان
1 سال قبل

طدلانی مدت موندن داحل حمام ایا ضرر داره واسه بینی؟؟؟

1
0
سوال خود را بپرسید!x