راهکار پیدا کردن جراح بینی خوب


به نظرم برای اینکه بهترین نتیجه رو از عمل بینی بگیریم باید در انجام دو کار مهم حسابی دقت کنیم.مورد اول انتخاب جراح بینی هست. که اگر این گزینه مشکلی داشته باشه مورد بعدی هیچ تاثیری نداره. بعد از انتخاب جراح خوب، مراقبت های خود فرد هست که بسیار حائز اهمیته.
در این پست من و علی به طور کامل راجع به انتخاب جراح بینی خوب براتون گفتیم.
نکاتی که در ویدیو بالا گفته شده رو هیچ جای دیگه و از هیچکس نخواهید شنید. پس همراهمون باشید تا تجربیات مون رو در اختیار تون بذاریم.

چطور جراح بینی خوبی رو انتخاب کنیم؟

اول از همه بهتون بگم که بهترین راه پیدا کردن جراح بینی خوب، اینستاگرام هست.ولی اگر روشش رو بلد نباشید. بدترین جا هم همون اینستاگرام میتونه باشه.توصیه میکنیم برای دیدن نمونه کارهای بجای مطب گردی از اینستاگرام کمک بگیرید چون در مطب دکتر، اکثر کسانی که عمل کردند. مدت زمان زیادی از عمل بینی شون نگذشته. و بخاطر شدت زیاد ورم،همونطور که در پست ورم بینی بعد عمل بهش اشاره کردیم. مدل بینی مشخص نیست و در نتیجه نمیشه با مطب گردی قضاوت کرد.
اولین کاری که باید انجام بدید اینه که 10% انتخاب شما باید از دیدن نمونه کار هایی باشه. که در پیج دکتر به اشتراک گذاشته شده. بررسی کنید که نمونه کار ها و مدل بینی رو چقدر دوست دارید. و چقدر به سلیقه ی شما نزدیکه.
اما مهم ترین راه که 90% مسیر انتخاب جراح بینی هست. اینه که برای خودتون یک جامعه ی آماری درست کنید از زیباجویان بهترین جراحان شهرتون. دلیل این کار این هست که به طور کلی ذهن انسان به دنبال منفی هاست. شما اگر کامنت ها رو ببینیدناخودآگاه به دنبال نظرات منفی می‌گردید. و همیشه در بین زیباجویانی که پیش یک دکتر عمل جراحی بینی انجام میدن، درصدی بیمار ناراضی هست.
چون داریم از مسئله ی مهمی به اسم جراحی بینی صحبت می‌کنیم که بسیار حساس هست و با نقاشی و فتوشاپ متفاوته.
گاهی پیش میاد که عمل بینی شخصی از نظر اصول پزشکی و زیبایی، جزو عمل های زیبایی موفقیت آمیز محسوب میشه و دلیل نارضایتی شخص سلیقه ی خود زیباجو هست.

حالا چطور جامعه ی آماری بسازیم؟

برای شروع نظر بیست نفر از کسانی که پیش اون دکتر عمل کردند رو بنویس. هم نظر مثبت هم نظر منفی.
برای دیدن نظرات که در جامعه ی آماری خودتون قرار بدید دو راه هست. اول اینکه زنگوله ی پیج دکتر رو روشن کنید که جدید ترین نظرات رو ببینید. و یا در پیج تجربه عمل بینی کامنت هایی رو بخونید که زیر پست های بهترین جراحان شهرهای مختلف نوشته شده.
بعدش از اولین نظر شروع کنید به نوشتن نظرات تا به نظر بیستم برسید.
بعد از این کار. تعداد نظرات مثبت و منفی رو که نوشتید. به کسانی که نظرات منفی داده بودن دایرکت بدید. که علت ناراضی بودنشون از عمل رو جویا بشید.
اگر زیر شش ماه گذشته بود از عمل بدونید که بخاطر ورم هست و زمان میبره که بشه قضاوت کرد.
و نکته ی مهم بعدی اینه که هیچ وقت قیمت عمل دکتری رو ملاک انتخاب قرار ندید.
و مورد آخر این هست که سعی کنید در انتخاب دکتر انقدری وسواس نداشته باشید که توانایی انتخاب تون رو از دست بدید.با مطب گردی و جستجوی زیاد سردرگم تر میشید.
نکات کامل تر و با جزئیات بیشتر در ویدیو بالا گفته شده. مرسسی که همراهمون بودید. لطفا تجربیاتتون رو از انتخاب جراح بینی در کامنت ها برامون بگید تا کمکی باشه برای سایر عزیزان.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عابدی
عابدی
1 سال قبل

جراحی که من انتخاب کردم پیج ندارد و بقیه دکترا قسمت نظرات را خاموش کردند😔
اونا چکارش کنیم

1
0
سوال خود را بپرسید!x