رفع رده های چسب بینی


بعد از جراحی بینی خیلی ها درگیر پاک کردن رده های چسب از روی بینی می‌شن. که در این ویدیو میخوایم بهتون بگیم چطور بدون آسیب به پوست بینی این کار رو انجام بدید.

چطور رده چسب رو از پوست بینی پاک کنیم؟

این راه حلی که می‌خوام بهتون بگم خیلی راحته. و فقط با استفاده از وازلین می‌تونید به راحتی رده های چسب رو بعد از جراحی بینی از روی بینی پاک کنید.
خب وقتی چسب بینی رو برداشتید و دیدید که رده چسب روی بینی باقی مونده یه پد آرایشی برمی‌دارید. و حواستون باشه که فقط باید پد آرایشی باشه. نه پنبه. نه دستمال کاغذی. چون این دوتا پرز دارن و می‌چسبن به رده های چسب و روی پوست می‌مونن.
بعد باید مقداری از وازلین رو بردارین و به پد آرایشی بزنین. و بعدش خیلی خیلی آروم از روی پوست بینی از سمت پایین به بالا بکشید.
چربی وازلین باعث میشه رده های چسب به راحتی از روی بینی پاک بشه. بدون این که فشاری روی بینی بیاد.
بعد از اینکه با استفاده از وازلین و پد آرایشی رده های چسب رو از روی پوست پاک کردیم. می‌تونیم پوست بینی رو با آب و صابون بشوریم. به همین راحتی میشه رده های چسب رو از پوست بینی پاک کرد.
اینم بهتون بگم که فقط چسب بینی تقلبی این مشکل رو به وجود میاره. و چسب بینی اصل، چسبندگی استاندارد داره که باعث میشه هیچ وقت رده های چسب به پوست نچسبه.
برای تشخیص چسب اصل و چسب تقلبی پست نحوه تشخیص چسب بینی اصل رو ببینید. چون خیلی مهمه که چسب بینی خوب و با کیفیت استفاده کنیم.
و در آخر مرسی از شما عزیزان که مثل همیشه همراه تجربه عمل بینی بودید. لطفا این پست رو برای دیگران بفرستید. و در قسمت کامنت ها نظراتتون و راهکار های پیشنهادی تون رو برامون بنویسید.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x