رنگ کردن مو بعد از عمل بینی


تا یه مدت بعد از عمل بینی باید قید رنگ مو و دکلره مو رو بزنید. تا دچار خون ریزی بینی نشید در این ویدیو به طور کامل به این موضوع پرداختیم. پس همراه تجربه عمل بینی باشید. چون این پست می تونه خیلی براتون مفید باشه.

چند وقت بعد از عمل بینی میشه مو هامون رو رنگ کنیم؟

ببینید دوستای گلم یه موضوع مهم که تا یه مدت بعد عمل بینی باید حواستون باشه این هست که تا یه مدت بعد از عمل بینی نباید موهاتون رو رنگ کنید.چون داخل بینی تون التهاب داره ممکنه بینی تون خون ریزی کنه.پس  این موضوع رو حتما رعایت بکنید.
طبق موضوعی که بهتون گفتم دکتر من بهم گفتن که تا یک ماه بعد از عمل بینی مو هام رو رنگ نکنم. البته این نظر دکتر من هست و ممکنه نظر دکتر شما متفاوت باشه.
ولی به نظر من هم یک ماه زمان مناسبی هست که التهاب بینی بخوابه. دوستانی که قصد دارن بعد جراحی بینی موهاشون رو دکلره بکنن باید بدونن که باید حداقل دو ماه صبر کنن.
چون بوی دکلره بسیار شدید تره و امکان خون ریزی بینی و پاره شدن مویرگ های بینی هم بیشتره.
پس برای این که بینی آسیب نبینه و این دوره ی نقاهت بعد از عمل به خوبی طی بشه تا دوماه قید دکلره و یکماه قید رنگ کردن بینی رو بزنید که بخاطر خون ریزی بینی استرس اضافی بهتون وارد نشه.
برای کاهش این التهاب بینی یادتون باشه که بینی تون رو روزی سه چهار بار شستشو بدید.شستشوی بینی بسیار کمک کننده هست و در پست روش صحیح شستشوی بینی می تونید نحوه ی صحیح انجام این کار رو ببینید.
در آخر هم مثل همیشه ممنونیم که با تجربه عمل بینی همراه بودید. امیدواریم این پست براتون کاربردی باشه. اگر این پست رو دوست داشتید برای دیگران هم بفرستید. و در قسمت کامنت ها نظراتتون رو برای ما بنویسید.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali
Ali
11 ماه قبل

سلام.🌹🌹🌹🌹🌹🌹
چند وقت بعد از عمل بینی ، میشه موهامون رو فر کنیم.
آخه مواد فر و خنثی کننده بوی خیلی تندو تیزی دارند و حدود یک ساعتی هم طول میکشه و تقریبا یک ساعتی هم هم پوست سر و مو کشیده میشند به دور بیگودی و …
ممنونم🙏🌹🌹🌹🌹🌹

غزاله
غزاله
1 سال قبل

سلام.۱ماه بعد از عمل هم میتونیم ابروهامون رنگ کنیم؟

پری
پری
1 سال قبل

سلام من ۲۳روزه بینیمو عمل کردم فردا نوبت ترمیم ریشه دکلره دارم .یعنی انجام ندم!!!!ممنون میشم اگر ک سریع پاسخ بدید🌺🌺

رزا
رزا
1 سال قبل

سلام روز قبل از عمل بینی میشه مو رنگساژ کرد ؟؟؟؟

5
0
سوال خود را بپرسید!x