سن مناسب برای عمل زیبایی بینی


خیلی ها درمورد سن مناسب برای انجام عمل بینی از ما سوال می پرسن.انجام عمل بینی به رشد استخوان های صورت بستگی داره. به همین علت این ویدیو رو ساختیم که به طور کامل درموردش براتون توضیح بدیم. پس شما هم در این مورد سوال دارید تا انتهای پست با ما همراه باشید تا به پاسخ سوالتون برسید.

سن مناسب برای جراحی بینی چه سنی هست؟

خب ببینید عزیزان درباره عدد دقیق سن نظرات هر دکتری متفاوت هست با دیگری. اما به طور کلی یک سنی هست که اکثر دکتر ها باهاش موافق هستند. اما قبل از عدد دقیق سن باید بهتون بگم که به طور کلی هر وقت صورت به بلوغ برسه و رشد استخوان بندی صورت کامل بشه میشه عمل بینی رو انجام داد. نحوه ی تشخیص رشد کامل استخوان های صورت هم با دکتر هست. و دکتر در روز مشاوره عمل بینی با دیدن صورت شما می تونن متوجه بشن که رشد استخوان های صورت شخص کامل شده یا نه.

سن دقیق عمل جراحی بینی برای دختر ها و پسر ها

سن مناسب برای عمل جراحی بینی دختر ها از نظر علمی شانزده سالگی و برای پسر ها هم هفده سالگی هستش. توجه داشته باشید که منظور اوایل شانزده سالگی و یا اوایل هفده سالگی نیست. پایان شانزده سالگی و پایان هفده سالگی میشه عمل بینی انجام داد.
دلیل انجام عمل بینی در این سن این هست که زیر این سنین رشد صورت کامل نشده و اگر عمل انجام بشه ممکنه بعد از این که رشد کامل شد بینی باز رشد کنه و بزرگ بشه.
لازمه این نکته رو هم بهتون بگم که از نظر قانونی، همون طور که در پست نکات حقوقی عمل بینی گفتیم. اگر شما زیر هجده سالگی که سن قانونی هستش. عمل بینی انجام بدید. نیاز به رضایت پدر دارید. و در روز عمل از پدر شما امضا و رضایت می گیرند.
خب امیدواریم که این پست هم براتون مفید باشه.اگر این پست رو دوست داشتید برای دیگران بفرستید. و در قسمت کامنت ها برامون بنویسید که در چه سنی عمل بینی انجام دادید؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x