سولاریوم بعد از عمل بینی


همون طور که در ویدیو بالا تماشا کردید.تا یه مدت بعد از عمل بینی باید قید سولاریوم و آفتاب گرفتن رو بزنید. اگر شما هم زیاد سولاریوم میرید و آفتاب می گیرید. در این پست هم مثل همیشه همراه ما باشید. تا از معایب و عوارض سولاریوم و حمام آفتاب بعد از عمل بینی براتون بگیم.

تا چه مدت بعد از عمل بینی نمیشه سولاریوم رفت یا آفتاب گرفت؟

خب عزیزای دلم همون طور که قبلا در پست دائمی شدن ورم بینی براتون گفتیم. اگر بعد از عمل بینی دائم در معرض گرمای شدید باشه ورم بینی تون خیلی بیشتر میشه و حتی ممکنه دائمی بمونه. و خب این اتفاق اصلا خوش آیند نیست.
به همین علت باید تا شش ما از سولاریوم رفتن. و آفتاب گرفتن خودداری کنید.تا این مشکل برای شما ایجاد نشه.
موضوع بعدی این هست که شما وقتی که بخیه های بینی تون هنوز تازه هستش سولاریوم برید. یا حمام آفتاب بگیرید.امکان این که جای بخیه های بینی تون بمونه زیاده.پس باز هم تاکید می کنم که حداقل تا شش ماه بعد از عمل جراحی بینی تون سولاریوم نرید. و حمام آفتاب نگیرید. چون عواقب نا خوش آیندی داره.
و از اون جایی که اصلی ترین دغدغه ی کسانی که جراحی بینی هستش، ورم هست. باید از این کار دوری کنیم تا ورم چند برابر نشه.
و  در آخر ممنونیم که تا انتهای این پست هم همراه ما بودید. امیدواریم این پست هم براتون مفید و کاربردی باشه. اگر این پست رو دوست داشتید، برای دیگران بفرستید تا کمکی باشه براشون. و یادتون نره که در قسمت کامنت ها نظرات تون رو با ما به اشتراک بذارید. بهمون بگید که چند وقت بعد از عمل جراحی بینی حمام آفتاب گرفتید.  یا سولاریوم رفتید؟
آیا انجام این کار منجر به افزایش ورم بینی تون شد یا تاثیری روی بینی تون نداشت؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x