بینی تو آینه درسته یا دوربین موبایل؟


دیدین بعد عمل عکس می‌گیریم. و بینی بزرگ به نظر می‌رسه؟ اما در آینه همه چیز خوب به نظر می‌رسه.در ادامه ی این پست همراه ما باشید تا به طور کامل در این مورد باهم حرف بزنیم. و توضیحش بدیم که بعد از عمل بینی بهترین چیز برای تشخیص شکل بینی دوربین موبایل هستش یا آینه.

اما شکل بینی در آینه درسته یا دوربین موبایل؟

بعد از عمل بینی بهترین وسیله برای دیدن شکل بینی آینه هستش.
البته آینه ای که استاندارد باشه. مثل آینه ی دستشویی.نه مثل آینه های آرایشی که حالت زوم تری داره و صورت رو بزرگتر از حالت معمول نشون میده.
دوربین های موبایل چون لنز کوچک تری داره. اگر صورت ما زیاد نزدیک به لنز دوربین باشه تناسب چهره رو بهم می‌ریزه. بخاطر همین بینی مارو از چیزی که هست بزرگتر نشون میده.
پس دوربین موبایل وسیله ی خوبی برای سنجش شکل و اندازه ی واقعی بینی نیست.
اما در ادامه بهت میگم که چطور با دوربین موبایل اندازه ی واقعی بینی رو ببینید.
وقتی میخوای با دوربین سلفی موبایل از خودت عکس بگیری. باید موبایل حداقل نیم متر از صورتت فاصله داشته باشه.برای این کار باید دستت رو تا جایی که میشه از بدنت فاصله بدی.
تا تناسب چهره در بهترین حالت باشه. همینطور که در عکس ویدیو بالا دیدید عکس سمت چپ از نمای نزدیک گرفته شده.بینی رو از چیزی که واقعا هست بزرگتر نشون میده. ولی در عکس سمت راست که طبق استاندارد هایی که گفتیم گرفته شده. اندازه ی بینی رو در همون ابعاد واقعی خودش می‌بینید.
البته یادتون باشه که در ماه های اول بعد از جراحی بینی شکل و اندازه ی بینی رو نسنجید. چون ورم زیادی داره و همون طور که در پست ورم بعد از جراحی بینی گفتیم، یکسال زمان می‌بره که ورم بینی بره.
لطفا در کامنت ها نظراتتون رو برامون بنویسید. بینی شما هم در آینه و دوربین دو شکل متفاوت بود؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x