صدای تو دماغی بعد از عمل بینی


کسانی که خواننده هستند. و یا کار گویندگی انجام میدن و مجری هستن. دغدغه ی این رو دارن که بعد از عمل بینی گرفتگی صدا داشته باشن. و صداشون تو دماغی بشه. و در این مورد خیلی از ما سوال می‌پرسن. همون طور که در ویدیو بالا تماشا کردید، در این پست به طور کامل درموردش توضیح می‌دیم. تا نگرانی تون برطرف بشه. پس تا آخر این پست با ما همراه باشید.

بعد از عمل بینی صدا تو دماغی میشه؟

اگر برای شما هم این سوال پیش اومده. باید در جواب این سوال بگم که بله. بعد از عمل بینی تا چند ماه بعد از عمل گرفتگی صدا ایجاد میشه. یا در اصطلاح تو دماغی میشه.
علت این اتفاق هم این هست که بعد از جراحی بینی چون داخل بینی برش می‌ خوره، التهاب زیادی ایجاد میشه. و ورم بسیار زیادی داخل بینی به وجود میاد. در نتیجه مجاری تنفسی بینی تنگ تر میشه. که باعث میشه صدای شما تو دماغی بشه. البته لازمه این رو هم بهتون بگم، که صدای تو دماغی بعد جراحی بینی رو همه ی کسانی که جراحی بینی انجام میدن تجربه نمی کنن. و فقط عده ای تجربه می کنن این مسئله رو.

صدای تو دماغی بعد عمل دائمی هستش؟

خبر خوب این هست که اگر بعد جراحی زیبایی بینی صداتون تو دماغی شد نگران نباشید. چون این مسئله دائمی نیست. و با کمتر شدن ورم و التهاب داخلی بینی این مسئله درست میشه. و صداتون به حالت نرمال بر می گرده و مثل قبل میشه.
اما برای این که زودتر برطرف بشه می تونید بینی رو روزی سه الی چهار بار شستشو بدید. که در پست نحوه شستشوی بینی بعد عمل این مسئله رو بهتون آموزش دادیم.
خب امیدواریم این پست براتون مفید و کاربردی باشه. و تونسته باشیم نگرانی شما رو در این مورد  برطرف کنیم. اگر تجربه ی این مسئله رو بعد از عمل بینی داشتید. در قسمت کامنت ها از تجربیاتتون برامون بگید.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x