عمل بینی با بچه کوچیک


عمل بینی با بچه کوچیک چالشی هست که ذهن اکثر مادر هارو درگیر کرده. نگرانی از اینکه نکنه بچه بترسه. نکنه به بینی ضربه بزنه. در دوره ی نقاهت عمل بینی چطور از بچه نگه‌داری کنه. و نگرانی هایی از این قبیل که در ویدیو بالا کامل درموردش توضیح دادیم. و توصیه ی مامان هایی  که عمل بینی با بچه کوچیک رو داشتن با شما به اشتراک گذاشتیم.

نکات مهم عمل بینی با بچه کوچیک

مهم ترین نکته این هست که بعد جراحی بینی مراقب باشید که بچه به بینی شما ضربه نزنه.

چون همون طور که در پست ضربه به بینی عمل شده گفتیم. به علت این که بینی هنوز جوش نخورده و محکم نشده وقتی ضربه بخوره ممکنه خراب بشه. و از فرم بیوفته.

حتما از نزدیکان تون بخواید که در روز های اول بعد از جراحی بینی در کنارتون باشن. تا هم از بچه مراقبت کنن. و هم به شما برسن. اینطوری دیگه دغدغه ی نگهداری از بچه رو نخواهید داشت.

بچه بعد از دیدن شما در روزهای اول ممکنه بترسه. چون صورت کبود و متورم میشه. راهکاری که برای برطرف شدن این نگرانی وجود داره این هست که از چند وقت قبل عمل، عکس هایی رو به بچه نشون بدید. این طوری  صورت متورم بعد عمل رو می‌بینه و متوجه میشه که قراره چه اتفاقی بیوفته.

حتی می‌تونید از یک هفته قبل جراحی زیبایی بینی چسب بزنید و با بچه کار کنید. که دست به بینی نزنه. و نترسه.

تا چند ماه بعد جراحی زیبایی بینی، وزن بالاتر از پنج کیلو بلند نکنید. چون افتادگی بینی و پاره شدن بخیه هارو به دنبال داره. که در پست دلیل پاره شدن بخیه بینی هم به این موضوع اشاره کردیم. و متاسفانه افتادگی بینی هم فقط با جراحی ترمیمی رفع میشه.

در دوره ی شیردهی برای شیر دادن، بچه رو روی یه سطح بالا بذارید. که وزن بچه فشاری به شما وارد نکنه. و شب قبل عمل حتما از شیر خودتون بدوشید. چون بخاطر دارو ها و بیهوشی تا 24 ساعت بعد نمی‌تونید به بچه شیر بدید. دارو های بیهوشی داخل بدن شما هستن و برای بچه ضرر دارن.

و در آخر؛ سعی کنید کنار بچه نخوابید و در دوره ی نقاهت بعد عمل از همسرتون کمک بگیرید. تا دست بچه موقع خواب به بینی شما برخورد نکنه.

اگر تجربه ی عمل با بچه کوچیک رو دارید حتما تجربه تون رو در کامنت ها برامون بنویسید.

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x