عمل در دوران شیردهی


اگر با وجود بچه نوزاد قصد داری عمل بینی انجام بدی. عمل بینی در تو دوران شیردهی نکات مهمی داره که حتما باید بدونی که مشکلی برات پیش نیاد.

عمل بینی در دوران شیردهی چه نکاتی داره؟

قبل از هرچیزی اینو بدون که داروی بیهوشی برای نوزاد خطر داره.پس شب قبل از جراحی زیبایی بینی باید شیرت رو به اندازه ی 24 ساعت بدوشی که برای این مدتی که داروی بیهوشی در بدنت هست. از شیر دوشیده شده بدی به نوزاد که مشکلی پیش نیاد.

بعد از جراحی زیبایی بینی تا بعد از 6 ماه بعد عمل باید از بلند کردن وزن بیشتر از 5 کیلو پرهیز کنی.چون احتمال فشار اومدن به بینی. و پاره شدن بخیه ها. و افتاده شدن بینی وجود داره. پس در این مدت برای بلند کردن نوزاد باید از آغوشی استفاده کنی. که فشار کم تری به بینی بیاد. و بخیه آسیب نبینه.

همین طور بهتره در این مدت فرزندت رو روی یک میز کوتاه بذاری و بهش شیر بدی. که وزن نوزاد به بینی فشار نیاره.

این موضوع رو هم بدون که در یکی دوماه اول بینی هنوز جوش نخورده. پس محکم نیست. حواست باشه در این مدت، دست و صورت نوزاد به بینی ت برخورد نکنه. اگر این اتفاق افتاد سریع به دکترت خبر بده. و برای روزهای اول هم حتما از همسر و یا خانواده کمک بگیر که بدون استرس و نگرانی بچه به خودت برسی.

درمورد زایمان و بارداری بعد عمل بینی هم در پست بارداری بعد جراحی بینی بهش اشاره کردیم و کامل توضیح دادیم. که یکسال بعد از عمل بینی می تونید زایمان طبیعی یا سزارین داشته باشید.

خب دوستان عزیزم امیدواریم این پست هم براتون مفید بوده باشه. اگر تجربه ی جراحی بینی در دوره ی شیردهی رو دارید. لطفا در کامنت ها نظرتون رو برامون بنویسید تا کمکی باشه برای عزیزانی که استرس این موضوع رو دارن.

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x