فاصله زیاد لب و بینی بعد از عمل بینی


فاصله ی لب و بینی از نظر زیبایی صورت یه حد استاندارد داره. که اگر از اون مقدار کمتر یا بیشتر بشه، زیبایی صورت شخص زیر سوال میره. و دید قشنگی نداره. و در اصطلاح تو ذوق می‌زنه.
حالا خیلی وقت ها بعد از عمل بینی افراد فکر می‌کنن که فاصله ی لب و بینی شون بیشتر شده. که در این پست دلایل این مسئله رو براتون میگیم.

آیا با عمل بینی فاصله لب تا بینی تغییر می‌کنه؟

خب بذارید کامل براتون بگم که خودتون به پاسخ برسید. بینی برای این که جراحی بشه باید برش بخوره. تا باز بشه و جراح به ساختار زیرین پوست دسترسی پیدا کنه. این برش همون طور که خیلی از شما می‌دونید از بین دو سوراخ بینی می‌خوره. و از اون ناحیه بینی باز میشه. پس درواقع جراح اصلا کاری به فاصله ی لب و بینی شما نداره.

چرا حس می‌کنیم فاصله ی لب و بینی بیشتر شده؟

ببینید در جراحی بینی، نوک بینی بالاتر میره. و افتادگی نوک بینی برطرف میشه. تا زمانی که این افتادگی نوک بینی وجود داشته باشه، فاصله ی واقعی لب و بینی دیده نمیشه. خب طبیعی هستش که وقتی افتادگی نوک بینی برطرف شد این فاصله بیشتر به چشم بیاد.
درواقع این فاصله زیاد نشده. فقط بعد عمل به چشم اومده.
البته اینم بدونید که در ماه های اول بعد از جراحی بینی به علت وجود ورم بینی زیاد، این فاصله ی لب تا بینی بیشتر از چیزی که هست دیده میشه. ولی با کاهش ورم بینی نرمال میشه.
حالا اگر شش ماه از جراحی بینی گذشت و فاصله ی لب تا بینی رو دوست نداشتی می‌تونی سانترال لب انجام بدی و یا اینکه ژل لب تزریق کنی. که در پست نکات مهم تزریق ژل لب به طور کامل براتون در این مورد توضیح دادیم.
امیدواریم این پست براتون کمک کننده باشه. لطفا در کامنت ها برامون بنویسید که آیا شما هم این چالش رو بعد از جراحی بینی داشتید؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x