فین کردن بعد از عمل بینی


عزیزان دل در این پست میخوایم به طور تخصصی راجع به فین کردن بعد عمل بینی براتون بگیم. برای بررسی این موضوع به طور تخصصی، در این ویدیو آقای دکتر منصور هادیلو راجع به فین کردن بعد عمل بینی و التهاب بینی برامون توضیح دادن. پس مثل همیشه با تجربه عمل بینی همراه باشید.

 طبق نظر دکتر منصور هادیلو:

بعد از عمل جراحی بینی مخاط بینی بسیار شکننده و پر خون هست. و التهاب بینی بسیار زیاده. به همین علت اگر به شدت فین کنید ممکنه خون ریزی شدیدی ایجاد بشه. به جای فین کردن بعد عمل بینی
بهتره که بعد از جراحی بینی. داخل بینی با سرم شستشو داده بشه. تا از التهاب بینی و پر خون بودن کم بشه.
همچنین همون طور که قبلا در پست  تاثیر فین کردن بعد عمل بینی گفتیم. بهتره تا یک ماه بعد عمل بینی، فین کردن خیلی آروم و آهسته انجام بشه. و بعد از دو الی سه ماه بعد از عمل زیبایی بینی.میشه که فین کردن رو به طور عادی انجام داد. چون بعد از این مدت دیگه آسیبی به مخاط بینی نمی‌رسه.
یادتون باشه همونطور که در پست شستشوی بینی آموزش دادیم. که روزی سه الی چهار بار بینی رو با سرم شستشو و سرنگ شستشو بدید. این کار به کم کردن ورم و التهاب بینی و همچنین تنفس بهتر بعد عمل بینی کمک میکنه.
همچنین تا زمانی که بخیه های داخلی کامل درست نشدند، گوش پاک کن و وسایل دیکه رو داخل بینی نبرید. چون ممکنه به بینی آسیب بزنه. در این مورد توضیحات کامل تر رو در پست دلیل پاره شدن بخیه گفتیم.
امیدواریم که این پست هم مثل پست های قبلی براتون مفید بوده باشه.
لطفا نظراتتون رو در کامنت ها برامون بنویسید. و اگر فکر می‌کنید این پست برای کسی مفیده اون رو با بقیه به اشتراک بذارید.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x