قوز بینی بعد از جراحی


مسئله ای که خیلی ها بعد از عمل بینی تجربه اش می کنن. و بسیار نگران کننده هست. برگشتن قوز بینی بعد از عمل جراحی بینی هستش. که استرس زیادی رو برای زیباجو به همراه داره. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک پست براش آماده کنیم. و در یک ویدیو راجع به این موضوع به طور کامل براتون توضیح بدیم. پس مثل همیشه همراه تجربه عمل بینی باشید.

قوز بینی بعد از عمل بر میگرده؟

خیلی از شماها قبل از جراحی بینی روی بینی تون قوز دارید. و بعد از عمل هم احساس می کنید روی بینی. دقیقا همون جایی که قوز وجود داشته. انگار یک برآمدگی هست طوری که انگار قوز روی بینی برگشته.ببینید عزیزای دلم در 99% مواقع این برآمدگی بخاطر ورم بینی هست. که در پست تورم بینی بعد جراحی بینی به طور کامل درموردش توضیح دادیم. حالا چرا می گیم ورمه؟ چون اون قسمتی که قبل عمل قوز داشته، حین عمل بینی کار بیشتری روش انجام شده و به تبع ورم بیشتری هم نسبت به جاهای دیگه ی بینی داره. و باز هم تاکید میکنم که تا یک سال بعد از جراحی زیبایی بینی صبر کنید که ورم بینی تون به طور کامل از بین بره و این مشکل بینی تون برطرف بشه.
برای خود من هم این مشکل به وجود اومد و جراح بینی به من توصیه کرد اون قسمت که این مسئله رو داره چسبش رو محکم تر بزنم. البته این تجویز برای بینی من با شرایط بینی من بود.
البته در موارد بسیار نادر ممکنه قوز بینی که تراش داده شده دوباره خودش رو ترمیم کنه و به حالت قبل برگرده. که این مسئله بسیار نادر هست و احتمال ایجادش انقدر کمه که اصلا لازم نیست ذهنتون رو درگیرش کنید. اگر هم این مسئله به وجود اومد بعد از یک سال می تونید برید برای سوهان کشی.
البته تشخیص این موضوع با جراح بینی شما هست پس الکی نگرانی برای خودتون ایجاد نکنید.
در آخر مرسی که همراهمون بودید. حالا نوبت شماست که تجربه ی خودتون رو در این مورد به ما و تجربه عملی ها بگید.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سمیرا
سمیرا
11 ماه قبل

سلام من سال۱۴۰۰عمل بینی داشتم بعد دوماه ی قوز سمت چپ بینیم و روی بینیم بود کج بود و از شکلش راضی نبودم بعد یکسال دوباره اقدام به جراحی ترمیمی کردم دیروز گچ رو باز کردم حس کردم اون قسمت بالا ورم داره مثل برامدگی ولی دوطرف تیغه بینیم تراش خورده و قشنگ شده نگرانم مثل اونسری قوزی بیشتر روش در نیاد دکترمم تا اسفند ماه چکاب نمیکنه

شیوا
شیوا
1 سال قبل

سلام من قسمت قوز بینیم ک برداشتن یکم برآمده اس ادامه داره تا وسط ابروهام میترسم موندگار باشه 🥺خیلی ناراحتم😭

nrgs
nrgs
1 سال قبل

ماشالا چه سفید هستی!!!

3
0
سوال خود را بپرسید!x