مدل مناسب بینی برای عمل


خیلی ها در روز مشاوره عمل بینی، یک عکسی رو به دکتر نشون میدن و میگن که دقیقا عین همین بینی رو میخوان. و اصرار دارن که بینی شون باید دقیقا عین همین بینی که در عکس هست بشه فارغ از این که ساختار بینی شون چیه. جنس پوستشون چه طور هست. و خیلی فاکتور های دیگه که در نتیجه عمل بینی تعیین کننده هستش.

میشه بینی دقیقا مثل سلبریتی و یا بازیگر مورد علاقه مون بشه؟

خب ببینید تو این چند سال که ما تجربه ی برخورد با افرادی که عمل بینی انجام دادن رو داشتیم.خیلی ها از جراح خواستن که بینی شون رو دقیقا عین فلان سلبریتی و یا خواننده در بیاره. اما خب این امر شدنی نیست. چون فرم صورت و ساختار بینی هرکسی با دیگری متفاوته. و حتی اگر بینی دونفر که باهم خواهر و برادر هستن و پیش یک دکتر عمل کنن هم عین هم نمیشه. چون جراح میاد بینی هرکسی رو با توجه به فرم صورت. و ساختار دیگر اجزای صورت عمل می‌کنه. و بینی ای که شما در یک عکس به دکترتون نشون میدید، متناسب با همون صورت هست.با ساختار و ویژگی های خاص خودش.

پس اگر دکتر شما موفق بشه که دقیقا عین همون بینی رو براتون دربیاره هم ممکنه اون بینی به صورت شما نشینه. و بهتون نیاد. چون اون بینی با توجه به اجزای همون صورت عمل شده. و اون صورت با صورت شما متفاوته.

سعی کنید یک جراح خیلی خوب پیدا کنید. و بهش اعتماد کنید تا بینی شمارو متناسب با سایر اجزای صورتتون دربیاره. و مطمئن باشید بینی ای که در تناسب با سایر اجزای صورتتون باشه خیلی بیشتر به شما میاد.و نتیجه عمل براتون خوشایند تر خواهد بود.

اما چطور جراح بینی خوب و کاربلد انتخاب کنیم؟ در پست نحوه انتخاب جراح بینی خوب به کامل ترین شکل ممکن در باره این موضوع توضیح دادیم.

حالا نوبت شماست که بهمون بگید؛ مدل بینی تون به اتخاب خودتون بوده یا به جراح سپردید؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ilar
ilar
1 سال قبل

سلام ۷ ماهه ک عمل کردم بینی گوشتی داشتم الان بینیم از نیمرخ سربالا شده و خیلی کشیده ست جوری ک از نیم رخ نوک تیز به نظر میرسه این خوب میشه یا فرم بینیم اینطوری شده خیلی نگرانم لطفا جواب بدید ممنون

مبینا
مبینا
1 سال قبل

سلام ۳روزه عمل کردم و دکتر همون روز اول تامپون رو بیرون کشید،ازچه زمانی باید شروع به شستشوبینی بکنم؟و‌پماد جنتامایسینم بهم دادن نمیدونم بعد چند روز باید به بخیه هام بزنم؟

trackback
1 سال قبل

[…] قسمت جستجو بالای کادر سوالات صفحه پرسش و پاسخ عمل بینی می‌تونید سوال خودتون رو بنویسید شاید قبلا به سوال […]

3
0
سوال خود را بپرسید!x