مراحل انجام کامپوزیت دندان


همراهان عزیز. توی این پست مراحل انجام کامپوزیت دندان. رو براتون به صورت ویدیو براتون تهیه کردیم. پیشنهاد میکنم ویدیو کامل رو ابتدا ببینید. توی این ویدیو ما تمام مراحل انجام کامپوزیت دندان رو نشون دادیم. که اگه تصمیم به این کار رو دارید. بتونید خیلی کامل و واضح نحوه اجرای کامپوزیت ونیر رو ببینید.

انجام کامپوزیت ونیر من رو خانم دکتر فهیمه احرار عزیز کشیدند. که با توجه به رنگ دندان های من. بهترین مارک کامپوزیت رو اجرا کردند. تا به مرور زمان تغییر رنگ زیادی نداشته باشه. یه نکته ای که خود من و علی توی مارک استفاده شده برای کامپوزیت بهش رسیدیم. این بود که زیاد روی برند ونیر کامپوزیت حساس نباشید. چون برای من و علی دو مارک کاملا متفاوت استفاده شد. دلیل این تفاوت مارک به تفاوت رنگ دندان های اصلی ما بود.

تفاوت بین مارک کامپوزیت

اگه تو انتخاب دکتر دندانپزشک خودتون مطمئن هستید. انتخاب مارک ونیر کامپوزیت خودتون رو به دندانپزشک خودتون بسپرید. تا بهترین نتیجه رو داشته باشید. چون اگه مارک مناسب برای شما انتخاب نشه. حتی روشن ترین درجه رنگ هم اگه استفاده بشه. بازم زردی دندان های اصلی از زیر مشخص میشه. البته این نکته که گفتم. برای انجام کامپوزیت به صورت نازک و ظریف هست. اما اگه دکتر شما قطور کار کنه این مساله مهم نیست. که خب کامپوزیت قطور هم اصلا زیبایی خوبی نداره.

اگه شمایی که این پست رو میبینید آقا هستید. و می‌خواهید دندان های خودتون رو ونیر کامپوزیت انجام بدید. حتما پست مراحل ونیر علی رو از اینجا ببینید. و در آخر هم این پست رو برای دوستانتون که تصمیم به انجام این کار رو دارند بفرستید تا توی انتخاب دندانپزشک و مارک کامپوزیت به نکات گفته شده تو این پست دقت کنند.

در ضمن برای دیدن ویدیو های بیشتر هم می‌تونید صفحه اینستاگرام ما با آیدی @Tajrobe.Amal.Bini رو فالو داشته باشید.

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x