نحوه زدن موی بینی بعد عمل بینی


خیلی از شما می پرسید. بهترین زمان برای زدن موی بینی چه مدت بعد از جراحی بینی هست؟ یا چه روشی برای از بین بردن موهای داخل بینی بعد از عمل بینی بهتره.

همون طور که در ویدیو بالای صفحه بهش اشاره کردیم. و کامل براتون توضیح دادیم. درمورد نحوه زدن موی بینی بعد عمل بینی. به مدت شش ماه بعد از جراحی بینی. از موزن ، وکس بینی، موچین و روش های پر خطر برای از بین بردن موهای داخل بینی استفاده نکنید. چون داخل بینی تا ۶ ماه بخیه هست. و انجام این کار ها بعد از عمل بینی ممکنه به بخیه های داخلی آسیب وارد کنه. و براتون مشکل ایجاد بشه. پاره شدن بخیه ها اتفاقی هست که نگرانی زیادی رو برای فرد ایجاد میکنه. و نشانه هایی داره که در پست دلیل پاره شدن بخیه بینی بهش اشاره کردیم.

نحوه زدن موی بینی بعد عمل بینی.

از قیچی ابرو برای از بین بردن مو بینی استفاده کنید. قیچی حتما باید باریک و تیز باشه. و فقط مقداری از موها رو که از بینی خارج میشه. با قیچی کوتاه کنید. این کار آسیبی به بخیه ها وارد نمی‌کنه.

فقط حواستون باشه که قیچی رو داخل بینی نبرید. و فقط مقداری از مو که بیرون اومده رو کوتاه کنید. با این کار استرس پاره شدن بخیه ها رو هم ندارید.

بعد از ۶ ماه هم می‌تونید بدون نگرانی از وکس بینی برای مو های داخل بینی استفاده کنید. و  موزن یا هر روش دیگه ای بعد از شش ماه آسیب به بینی نمی‌زنه. چون بعد از این مدت بخیه ها جذب شدن.

درمورد لیزر موهای زائد بدن و صورت هم براتون توضیح دادیم. و می‌تونید پست لیزر موهای زائد بعد از عمل بینی رو ببینید.

به نظرتون راحت ترین راه برای از بین بردن موی داخل بینی بعد از عمل کدوم روش هست؟شما از چه روشی استفاده کردید؟

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x