همه چیز راجب جراحی بینی استخوانی


این ویدیو برای تجربه عملی های خوش شانسی هست که بینی استخوانی دارن. قصد داریم در این پست همه چیز رو درمورد بینی استخوانی بهتون بگیم. درمورد این که چه نتیجه ای از عمل بینی می‌گیرن. و بهترین مدل برای عمل بینی استخوانی با توجه به ساختار بینی  چه مدلی هست. پس مثل همیشه با تجربه عمل بینی همراه باشید.

عمل زیبایی بینی استخوانی

قبل از هرچیز باید بدونیم که به چه بینی هایی میگن بینی استخوانی. ببینید بینی های استخوانی پوست نازک دارن. و غضروف های نوک بینی سفت هستش. اگر شما بینی استخوانی داشته باشید وقتی به نوک بینی دست بزنید چون پوست بینی نازک هست سفتی غضروف هارو حس می‌کنید.همچنین بینی های استخوانی پره های باریک و کوچیکی دارن.
اما عمده ترین دلیلی که افراد با بینی استخوانی تصمیم به عمل بینی می‌گیرن این هست که بینی های استخوانی قوز زیادی دارن.و مورد بعد هم افتادگی واضح نوک بینی هست که با عمل بینی برطرف میشه.
در کنار این مشکلات ظاهری، معمولا کسانی که بینی استخوانی دارن بخاطر انحراف واضح بینی شون درگیر پولیپ هم میشن. مشکلات تنفسی و این مشکلات که جنبه ی درمانی دارن هم حین جراحی زیبایی برطرف میشه.

برای جراحی بینی استخوانی کدوم مدل بهتره؟

ببینید بینی های استخوانی بخاطر پوست خوب و ساختار بینی عالی و پوست انعطاف پذیری که دارن خوشبختانه محدودیتی برای انتخاب مدل بینی ندارن. و بخاطر همین ساختار بینی خوب میتونن هر مدلی رو که متناسب با صورتشون هست برای جراحی زیبایی انتخاب کنن.
و مورد آخر که مهم ترین مسئله هست. ورم بینی در بینی های استخوانی هستش.
بخاطر پوست نازک و خوبی که در بینی های استخوانی هستش، ورم بینی در این نوع بینی ها نسبت به بینی های گوشتی خیلی کمتر هست و مدت زمان از بین رفتن ورم هم بسیار کمتره.
اطلاعات بیشتر درمورد ورم بینی رو هم می‌تونید در پست ورم بعد از عمل زیبایی ببینید.
در آخر مرسی که همراهمون بودید. اگر شما هم تجربه ی عمل بینی استخوانی رو دارید لطفا در کامنت ها برامون از تجربه تون بگید. تا کمکی باشه برای عزیزانی که بینی استخوانی دارن و تصمیم به جراحی بینی گرفتند.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x