همه چیز راجب عمل بینی گوشتی


میدونستید اکثر ایرانی ها بینی گوشتی دارن؟ و کلا ژن بینی ایرانی ها بینی های بزرگ و گوشتی با پوست ضخیم هستش. عمل بینی گوشتی چالش های خاص خودش رو داره. اگر بینی گوشتی دارید بدونید که در انتخاب جراح خیلی باید دقت کنید. و بعد از عمل بینی هم چالش های متفاوتی رو تجربه می کنید. در این ویدیو راجع به عمل جراحی بینی گوشتی همه چیز رو براتون گفتیم. پس حتما تا انتها با ما همراه باشید چون دونستن این نکته ها بسیار برای شما مفید خواهد بود.

به چه بینی ای میگیم گوشتی؟

بینی هایی با پوست ضخیم و پرتقالی و غضروف های نازک و ضعیف بینی های گوشتی هستند. به عبارت دیگه، نوک بینی بزرگ و پره های بینی بلند و پهن هستن.
برای بینی هایی که گوشتی با پوست ضخیم هستند بهترین مدل برای عمل اون ها مدل طبیعی هست. چون به دلیل ضخیم بودن پوست، جراح نمی تونه به بینی قوس زیادی بده و یا نوک بینی رو خیلی سربالا کنه.

چه انتظاری از عمل بینی گوشتی داشته باشیم؟

اگر بینی شما گوشتی هست و پوستتون خیلی ضخیمه،باید انتظار منطقی و واقع بینانه از عمل بینی داشته باشید.چون به علت ساختار بینی، دست جراح بینی بسته هستش و نمی تونه بینی باریک و قلمی برای تون به وجود بیاره.
ممکنه شنیده باشید که بینی گوشتی بعد از یک مدت به حالت قبل برمی گرده. همون طور که در پست آیا بینی گوشتی به حالت قبل برمی گرده توضیح دادیم. این موضوع اصلا درست نیست. شما اگر جراح بینی خوبی انتخاب کنید و مراقبت های بعد از جراحی بینی رو جدی بگیرید. بینی شما در دراز مدت زیبایی و استحکام خودش رو حفظ می کنه.

چالش های بینی گوشتی بعد از عمل چیه؟

خب اگر بینی گوشتی دارید باید این موضوع رو بدونید که بعد از عمل بینی مدت زمان زیادی رو باید صبوری کنید تا ورم بینی از بین بره. کلا در بینی های گوشتی ورم بینی بیشتر هست و روند کاهش ورم کند تر. پس باید حسابی صبور باشید تا روند کاهش ورم طی بشه.
چالش بعدی زدن چسب بینی هست. بعد از عمل بینی های گوشتی به خاطر چرب بودن پوست، چسب بینی باید یک روز در میون عوض بشه تا خاصیت خودش رو از دست نده.
نکات کامل تر رو در ویدیو بالا توضیح دادیم. ممنونیم که مثل همیشه در این پست هم همراه مون بودید. لطفا نظراتتون در کامنت ها بنویسید و بهمون بگید که بینی شما گوشتی بود یا استخوانی؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x