چسب بینی ضد حساسیت


بهترین چسب برای استفاده در دوران عمل بینی چسب میکروپور 3m هستش.چون چسب 3m از همه نظر برای استفاده بر روی پوست بینی استاندارد و راحته.اما خب استفاده از چسب بینی تقلبی تاثیری بر کم کردن ورم بینی نداره. چون یا چسبندگی نداره. یا چسبندگی بیش از حد داره. و حتی جنس خوب و استاندارد هم نداره.
چند وقتی بود که خیلی از شما عزیزان به ما می‌گفتین که رنگ داخلی چسبی که جدیدا خریدید از آبی به سبز تغییر کرده. و نگران بودید که اون چسب بینی تقلبی نباشه. پس ماهم تحقیق کردیم. و در این پست همونطور که ویدیو بالا رو دیدین. کامل بهش پرداختیم.

چسب 3m سبز تقلبی یا اصل؟

اگر شما هم جدیدا چسب بینی خریدید و رنگ نوشته داخل اون سبز بود اصلا نگران نباشید. چسب 3m سبز هم چسب اصلی هستش. و خود شرکت 3m این رو اعلام کرده که به علت اینکه در تولیدات چسب های سری جدید از مواد کاملا طبیعی استفاده کرده. پس نوشته ها هم از آبی به سبز تغییر کرده. و قیمتش هم کمی بالاتر رفته.
خوبیش اینه که بخاطر استفاده از مواد طبیعی، این چسب ضدحساسیت شده. و خب استفاده از این چسب ضدحساسیت برای عزیزانی که حساسیت پوستی دارن هم امکان پذیره. و چسبندگی بهتری هم پیدا کرده. نسبت به قبل.
حالا ممکنه مثل قبل چسب آبی هم پیدا کنید. که اون چسب ها احتمالا خرید قبلی هست. و خب نمونه فیک هم زیاد داره. پس بهتره همون چسب سبز رو بخرید.
حواستون باشه که بهترین چسب دنیا رو هم بخرید. اگر اشتباه چسب بزنید ممکنه بینی تون آسیب ببینه. پس حتما پست نحوه چسب زدن به بینی بعد عمل رو ببینید. در اون پست به طور واضح و ساده بهتون یاد دادیم که چطور بعد عمل بینی خودتون در خانه چسب بزنید.
امیدواریم این پست براتون مفید باشه. این پست رو برای دیگران هم بفرستید. و در قسمت کامنت ها از تجربیات و چالش های دوره چسب بینی تون برامون بگید.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ویدا
ویدا
1 سال قبل

من خریدم ولی علامت ceنداره

1
0
سوال خود را بپرسید!x