ورم بینی بعد از جراحی بینی دائمی میشه؟


اگه از کسانی که عمل بینی انجام دادن بپرسید سخت ترین قسمت جراحی بینی کدوم قسمت هستش. همه یک صدا باهم می‌گن ورم بینی. این مسئله برای افرادی که عمل می‌کنن خیلی چالش برانگیز هست. و از بین رفتنش  بسیار زمان بر هست. اطلاعات بیشتر و کامل تر رو درباره ی این موضوع می‌تونید در پست ورم بعد از جراحی بینی ببینید.همون طور که در ویدیو بالا دیدید در این پست قصد داریم راجع به دائمی شدن ورم بینی باهاتون صحبت کنیم. مسئله ای که مثل افتادگی بینی خیلی نگران کننده هست. پس با ما همراه باشید.

ممکنه ورم برای همیشه بمونه؟

انجام بعضی از کارها به طور مداوم بعد از عمل بینی باعث میشه ورم بینی دائمی بشه.اولین موردی که میخوام بهتون بگم مصرف نمک و فلفل بعد از عمل بینی هستش. نمک و فلفل باعث بیشتر شدن ورم بینی میشه. و تا سه چهار ماه بعد از عمل بینی باید مصرفش بسیار محدود بشه. و اگر در این ماه ها به طور مداوم مصرف بشه ورم بینی تون بیشتر میشه و ممکنه به طور دائمی ورم باقی بمونه.

مورد دوم که خیلی هم مهم هست گریه کردن بعد از جراحی زیبایی بینی هست. گریه کردن قبل از عمل هم باعث میشه بینی ورم کنه. بعد عمل هم این مسئله وجود داره. حالا اگر در سه چهار ماه اول مدام گریه کنید. این مسئله باعث میشه ورم دائمی بشه.

مورد بعدی بلند کردن وسایل سنگین بعد از جراحی زیبایی بینی هست.ببینید دوستان تا شش ماه بعد از عمل بینی نباید چیزی سنگین از 5 یا 6 کیلو بلند کنیم. این کار باعث میشه هم به بینی فشار بیاد. و مشکلاتی مثل افتادگی بینی به وجود بیاد. و هم ورم بینی تون دائمی بشه.پس حتما این مورد رو رعایت کنید.

و مورد بعدی انجام ورزش سنگین هستش. ورزش سنگین مثل بدن سازی با وزنه که حرکات سنگین داره. اگر بعد از عمل بینی زیر شش ماه انجام بشه علاوه بر افتادگی بینی باعث دائمی شدن ورم بینی میشه.در پست ورزش بعد عمل بینی بیشتر در این مورد توضیح دادیم.

مورد بعدی گرمای زیاد بعد از جراحی بینی هست. مثلا گرمای سولاریم. که بعد از عمل بینی باعث دائمی شدن ورم بینی میشه.

آخرین مورد هم که بسیار مهمه چسب زدن هست. چسب زدن به  بینی بیشتر یا کمتر از حدی که دکتر تعیین کرده این مشکل رو به وجود میاره.

حالا شما بهمون بگید که تا الان کدوم یکی از این کار هارو انجام میدادین؟

 

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

من ۸ ماهه بینیمو عمل کردم اوایل بینیم قشنگ تر بود الان بجای کم شدن ورم بیشترم شده ☹

مصی
مصی
1 سال قبل

من ۵ماهه عمل شدم و الان چند روزه یه چیز قوز مانند دو میل پایینتر از وسط دو ابروم دراومده.البته دیده نمیشه ولی دست زدنی ناهمواریشو قشنگ حس میکنم.ممکنه ورم باشه یا قوز بینی دراومده و باید جراحی یا سوهان کشی بشه؟ دارم از استرس میمیرم🥲🥲🥲🥲

3
0
سوال خود را بپرسید!x