چند توصیه مهم درباره تزریق ژل


به نظم بعد از عمل بینی، پرطرفدار ترین کاری که در زمینه ی زیبایی هست، تزریق فیلر و ژل به نواحی مختلف صورت هست. اما خب می‌دونید دیگه قبل از انجام هر کاری باید درمورد اون کار اطلاعات کافی داشته باشیم که خطا نکنیم.
این ویدیو با همکاری خانم دکتر قنبریان ساخته شده. و در این پست ما از خانم دکتر قنبریان خواهش کردیم تا تمام نکات لازم رو درباره ی تزریق فیلر و ژل به نواحی مختلف صورت برامون بگن. پس با ما همراه باشید.
اگر یادتون باشه در پست تزریق ژل بعد از عمل بینی. اشاره کردیم که به فرورفتگی های روی بینی هم میشه ژل تزریق کرد. در این پست به طور کامل بهش می‌پردازیم.

طبق گفته ی خانم دکتر قنبریان:

درمورد تفاوت انواع ژل ها با هم دیگه؛ تفاوت در مقدار هیارولونیک اسید. ماندگاری. و حجم دهی شون هست. و درشت مولکول بودن یا ریز مولکول بودن اون ها. که در روز مشاوره با توجه به اون ناحیه تصمیم گرفته میشه که از کدوم نوع استفاده بشه. و ماندگاری ژل های خوب بین 6 ماه تا یک سال هست.
اما چند نکته ی مهم. اول از همه برای تزریق فیلر باید بسته بندی اون رو جلوی خودتون باز کنند. حتما به لیبل وزارت بهداشت روی بسته دقت کنید. اون لیبل نشان دهنده ی معتبر بودن ژل هست. هم چنین به تاریخ انقضای ژل هم نگاه کنید.

تزریق ژل چه مراقبت هایی داره؟

خب مراقبت خاصی وجود نداره. فقط داروهایی که براتون تجویز میشه رو سر وقت مصرف کنید. تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل حمام نرید. و به اون ناحیه که ژل تزریق شده فشاری وارد نکنید.
اما درمورد گلوله شدن ژل هم تا یکماه طبیعیه ولی بعدش اگر همچنان گلوله باقی موند به دکترتون مراجعه کنید.
اما درباره ی تزریق فیلر به بینی بخاطر فرورفتگی. اگر این فرورفتگی عمقی باشه از ژل درشت مولکول و اگه سحطی باشه از ژل ریز مولکول استفاده می کنن.
و در آخر برای ماندگاری ژل یادتون باشه که در فواصل کم ژل لب تزریق کنید تا ماندگاری بالاتری داشته باشه و مقداری از اون هم دائمی بشه.
در آخر مرسی از دکتر مریم قنبریان که در این پست با ما همکاری کردند و اطلاعاتشون رو دراختیار ما قرار دادند. اگر این پست براتون مفید بود حتما برای دیگران هم بفرستید و نظراتتون رو در قسمت کامنت ها برامون بنویسید.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x