چه کسانی نباید عمل زیبایی بینی انجام دهند؟


انجام عمل بینی برای همه مناسب نیست. بعضی ها اگر عمل  جراحی بینی انجام بدن سختشون خواهد بود و نتیجه خوبی نخواهند گرفت. این مسئله بسیار مهم هستش. به همین علت تصمیم گرفتیم این ویدیو رو به همین موضوع اختصاص بدیم. پس در این پست مارو همراهی کنید.

چه کسانی نباید عمل بینی انجام دهند؟

مورد اول کسانی هستند که بینی شون مشکل خاصی نداره. و تصمیم این افراد برای انجام جراحی بینی از روی وسواس هستش.مثلا کسانی که بینی خوبی دارند، فقط یک قوز کوچیک روی بینی دارن و یا نوک بینی بزرگ و پره های پهن دارن گزینه ی مناسبی برای انجام جراحی بینی نیستند.

مورد بعدی عزیزانی هستند که بیماری های خاص با وضعیت تقریبا شدید دارند. مثلا کسانی که مشکل قلبی دارند. و یا مشکلات تنفسی و بیماری های سخت. این عزیزان فقط زمانی می تونن عمل جراحی بینی انجام بدن که پزشک متخصص اجازه ی عمل رو برای اون ها داده باشه. بدون اجازه ی پزشک متخصص این کار امکان پذیر نیست.

نفرات بعدی دوستانی هستند که نسبت به عمل بینی بسیار حساس هستند و وسواس دارند. این افراد معمولا سال های سال رو دنبال جراح بینی خوب می گردند. و حتی اگر پیش بهترین جراح بینی دنیا هم عمل کنند باز هم راضی نخواهند بود. این عزیزان باید توقع خودشون رو از عمل جراحی بینی پایین بیارن. و توقع منطقی از عمل داشته باشن،نه معجزه.

و مورد آخر افرادی هستند که اصلا صبر و حوصله ندارن. دنبال معجزه می گردن و انتظار دارن بلافاصله بعد از جراحی زیبایی بینی یک بینی خوشگل و قلمی و باریک داشته باشن. که خب همون طور که در پست ورم بینی بعد جراحی درموردش گفتیم. زمان زیادی می بره تا فرم نهایی بیمی مشخص بشه.

اگر این پست رو دوست داشتید اون رو برای دیگران بفرستید. و حالا نوبت شماست که بهمون بگید فکر می کنید چه کسانی نباید عمل بینی انجام بدن؟

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x