چکاپ دوره ای بعد از عمل


یکی از تجربه عملی ها از ما پرسیده بودن. که آیا چکاپ های دوره ای بعد عمل بینی مهمه؟ یا میشه نریم؟ همون طور که در ویدیو بالا دیدید. موضوع این پست، چکاپ های دوره ای بعد از عمل زیبایی بینی هست. پس مثل همیشه همراه تجربه عمل بینی باشید تا به این موضوع مهم بپردازیم.
چون پشت گوش انداختن این کار،می‌تونه عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشه.

چرا بعد از جراحی بینی معاینه دوره ای بریم؟

بعد از عمل زیبایی بینی باید برای معاینه ی دوره ای برید. در همون تاریخ که دکترتون تعیین می‌کنن به مطب دکتر مراجعه کنید. در این دوره ها وضعیت بینی شما از لحاظ ظاهری، تنفسی و ساختار اساسی بررسی میشه. و اگر مشکلی وجود داشته باشه توسط دکتر رفع میشه.پس ویزیت دوره ای بعد عمل بسیار مهمه. و باید جدی گرفته بشه.

اگر معاینه دوره ای بعد عمل رو نریم چی میشه؟

ممکنه در جلسات دوره ای بعد جراحی بینی، نیاز باشه که نوع چسب زدن عوض بشه.آمپول کورتون تزریق بشه. داروی خاصی مثل قرص راکوتان که در پست خوردن قرص راکوتان بعد عمل درموردش توضیح دادیم.تجویز بشه. و یا طور خاصی از ماساژ بهتون آموزش داده بشه. اگر این موارد به موقع انجام نشه. ممکنه نتیجه ی مطلوبی از عمل بینی نگیرید.و احتمال این که کار به انجام جراحی ترمیمی بکشه هم وجود داره.
یا حتی برعکس. ممکنه نیاز باشه چسب زدنتون قطع بشه. دوز مصرفی دارو ها کم تر یا بیشتر بشه. تمامی این موارد که بسیار با اهمیت. و انجام دادنش برای گرفتن نتیجه ی مطلوب ضروری هست.
مثل همیشه ممنونم که در این پست هم همراهمون بودید.امیدواریم با دیدن این پست.به جواب سوالاتتون در این مورد رسیده باشید.و اما حالا نوبت شماست که در کامنت ها برامون بگید که چقدر به ویزیت دوره ای که دکترتون تعیین کردن اهمیت میدین؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نازگل
نازگل
1 سال قبل

سلام. راجع به تزریق کورتون به بینی پستی دارید؟مراقبت‌های بعدش و نحوه انجامش

فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

فرورفتگی هایی که بعد از تزریق کورتون بوجود میاد خودبه خود برطرف میشه؟

2
0
سوال خود را بپرسید!x