لمینت دندان بعد از عمل بینی


کامپوزیت و لمینت از جمله کارهای زیبایی مربوط به دندان هستش. که تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی صورت داره. و بعد از عمل بینی جزو کارهای زیبایی هست که انجام دادنش این روزها خیلی رایج و پر طرفداره. و خیلی از عزیزان درموردش از ما سوال می پرسن. که چه زمانی بعد از عمل بینی یا قبلش می تونیم دندون هامون رو ونیر کامپوزیت یا لمینت کنیم.
قبلا در پست مراحل ونیر کامپوزیت دندان به طور کامل نحوه ی انجام این کار رو بهتون نشون دادیم. در این پست، همون طور که در ویدیو بالا تماشا کردید. درمورد انجام کامپوزیت دندان و لمینت قبل و بعد از عمل زیبایی بینی براتون گفتیم. پس در ادامه ی این پست همراه ما باشید.

چه زمان قبل از جراحی بینی میشه کامپوزیت یا لمینت انجام داد؟

اگر شما قصد دارید قبل از عمل بینی کامپوزیت یا لمینت انجام بدید. باید بهتون بگم که هیچ محدودیتی درباره ی انجام این کار قبل از عمل نداره. فقط باید پروسه ی انجام این کار تموم شده باشه. و بعد از اتمامش اقدام به عمل زیبایی بینی کنید. در این صورت هیچ مشکلی به وجود نمیاد و محدودیتی برای انجامش وجود نداره.

بعد از جراحی بینی میشه لمینت یا کامپوزیت دندان انجام داد؟

اگر قصد دارید بعد از جراحی بینی ونیر کامپوزیت و یا لمینت انجام بدید باید بدونید که حداقل یک ماه باید از عمل جراحی بینی تون بگذره و بعد این کار رو انجام بدید. چون حداقل یک ماه زمان نیاز داره که بینی شما جوش بخوره. و اگر دندان پزشکی برید با باز کردن دهان فشاری به بینی تون نیاد.پس در نظر داشته باشید که هر کار دندان پزشکی که میخواهید انجام بدید. حداقل یک ماه از عمل جراحی بینی تون بگذره بعد این کار رو انجام بدید.

ممکنه حین عمل بینی به کامپوزیت یا لمینت آسیبی برسه؟

کسانی که بخاطر این موضوع استرس دارند. اصلا لازم نیست نگران این موضوع باشید.چون هیچ اتفاقی برای دندان شما نمیوفته.
حالا دوستانی که تجربه ی انجام ونیر کامپوزیت قبل یا بعد از جراحی زیبایی بینی رو دارن در کامنت ها از تجربه شون برامون بنویسن.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x