کوچک کردن پره یا سوراخ بینی


این پست درباره ی جمع کردن پره های بینی و کوچک تر کردن سوراخ های بینی هستش. و این ویدیو مربوط به روزی هست که من پره های بینی مو کوچک تر کردم. و در این پست تجربه ی خودم از جمع کردن پره های بینی و اصلاح بینی بعد عمل رو براتون میگم. پس همراه ما باشید.
خیلی دلمون می‌خواست که از مرحله به مرحله ی این کار با جزئیات براتون فیلم بگیریم. تا با جزئیات کل مراحل رو ببینید. اما متاسفانه دکتر اجازه ی این کار رو به ما ندادن. اما در ویدیو به کامل ترین شکل ممکن براتون توضیح دادیم. که به جواب سوالاتتون در این زمینه برسید.

جمع کردن پره های بینی درد داره؟

باید بهتون بگم که این کار اصلا هیچ دردی نداشت. و تنها قسمت دردناک این کار فقط آمپول بیحسی بود که دکتر قبل از انجام این کار به بینی تزریق کردن. بقیه روند اصلا هیچ دردی نداشت و چیزی متوجه نشدم. و بعد از پایان کار هم حالم کاملا خوب بود.بدون هیچ دردی.

مراحل انجام این کار به چه شکل هست؟

خب بعد از یک روز از جمع کردن پره های بینیم باند زیر بینی رو برداشتم. و درمورد مراحل انجام این کار هم، اولین کاری که روی بینی من انجام شد این بود که پماد زایلاپی رو روی پره های بینی من زدن. و یک چیزی حدود بیست دقیقه پماد زایلاپی روی پره های بینی من موند تا آمپول بیحسی رو راحت تر تزریق بکنن.

در مرحله ی دوم، دکتر آمپول بیحسی رو به پره های بینی از داخل و خارج بینی تزریق کردند. درد این مرحله دقیقا مثل زمانی بود که در دندان‌پزشکی دکتر به لثه بیحسی میزنن.

بعد از این که بینی من کاملا بیحس شد، دکتر یک پارچه ی استریل روی صورت من انداختن. طوری که فقط بینی من مشخص بود. بعدش برش هایی رو روی قسمت پره های بینی ایجاد کردن.

کل مدت زمانی که طول کشید تا دکتر پره های بینی من رو جمع کنن چیزی حدود نیم ساعت بود. که در این نیم ساعت من واقعا هیچ دردی رو احساس نکردم. و تنها چیزی که احساس می‌کردم فقط صدای قیچی و صدای بریدن پوست رو احساس می‌کردم. ولی واقعا هیچ چیز ترسناکی نبود. چون کارهایی مثل اصلاح بینی بعد عمل با بیحسی انجام میشه.

بعد از بخیه زدن به پره های بینی و اتمام کار، دکتر گفتن که یک هفته ی بعد مراجعه کنم برای کشیدن بخیه های بینی. و برای این یک هفته ای که بخیه بینی داشتم هم برای بخیه ها پماد تتراسایکلین تجویز کردند. و قرار شد روزی سه بار روی بخیه بینی پماد تتراسایکلین بزنم. برای این که جای بخیه ها هم باقی نمونه از کرم ترمیم کننده استفاده کردم. که نحوه استفاده‌ش رو در پست روش استفاده از کرم ترمیم کننده نشونتون دادم.

طبق گفته ی دکتر به خاطر کاری که روی بینی انجام شده بینی باز ورم می‌کنه و یک چیزی حدود سه هفته الی یکماه زمان می‌بره تا ورم بینی رفع بشه.

توصیه های مهم بعد از جمع کردن پره های بینی:

تا یک هفته بعد از جمع کردن پره های بینی نباید زیاد صحبت بکنید. و یا بخندید. و تا دو روز هم نباید غذای جویدنی بخورید.و تا یک هفته هم نباید به پهلو بخوابید.

امیدواریم که این پست براتون مفید باشه.اگر این پست رو دوست داشتید لطفا برای دیگران بفرستید. و تجربیاتتون رو در این زمینه و در مورد اصلاح بینی بعد عمل در قسمت کامنت ها برامون بنویسید.

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهناز محرمخانی
شهناز محرمخانی
16 ساعت قبل

میشه بگید کجا پره های بینی تو کوچیک کردی

شهناز محرمخانی
شهناز محرمخانی
16 ساعت قبل

سلام من بینیمو عمل کردم متاسفانه دکتر پره های بینی رو باز نکرده الان سوراخ‌های بینیم لنگه به لنگه شده اعصابم خیلی خرده میشه کاری کرد

پروین
پروین
2 ماه قبل

سلام
میشه بفرمایید کجا عمل کوچک کردن پره های بینی رو انجام دادین؟

مهدیه
مهدیه
8 ماه قبل

سلام من ۴۰ روزه جراحی کردم احساس میکنم بینیم هنوز پهنه ولی کنار پرده های بینیم بخیه داشت؟ یعنی جمع میشه ورم بخوابه؟

مهدیه
مهدیه
8 ماه قبل

سلام من ۴۰ روزه بینیمو عمل کردم کنار پردهای بینیم بخیه داشت ولی احساس میکنم پهنی بینیم جمع نشده یهنی بعد از ورم درست میشه؟؟

فاطمه
فاطمه
10 ماه قبل

سلام من دوماهه جراحی کردم و پره های بینیم خیلی پهنه میگن دکتر گردن نمیگیره چکار کنم که خود دکتر انجام بده و اگه برم دکتر دیگه چقدر هزینه میخواد؟و اینکه ممکنه بعد ورم این پهن بودنه جم بشه چقدر باید صبر کنم ؟

Fatemeh
Fatemeh
1 سال قبل

من سوراخای بینیم پهن و بزرگ ۴ماه از عملم میگذره هربار که به دکترم میگم میگه ورم بینی من خیلی خیلی ورم داره ولی دلم میخواد پره هارو جمع کنه و یکم نوک بینیم بالا تر بره امکان داره این صاف بودن نوک بینی بخاطر ورم باشه و یه سوال دیگه میشه با سوهان کشی خط کانتور بینی باریک کنی

راشین
راشین
1 سال قبل

سلام سوراخای بینی من بعد از عمل نامتقارن بود امروز بعد از یکسال ونیم رفتم مطب که دکتر ۰سوراخای بیتیمو متقارن کنه دکتر پره های من رو برش نداد
فقط تیغه بینیم رو برش دادن
الان حس میکنم بینیم خوکی شده رفته بالا
همینجوری میمونه یا میاد پایین؟ دارم دیوونه میشم توروخدا جواب بدین

Mohadese
Mohadese
1 سال قبل

من دکتر پره هام رو برش نزده و کوچیکه پرهام امکانش هست برای عمل ترمیم بگم دکتر پره هام رو یکم باز تر و گرد کنه؟؟یا کلا فقط میشه پره ها رو کوچیک کرد و امکان بزرگ کردن نیست؟؟

9
0
سوال خود را بپرسید!x