گوشت اضافه بعد از عمل


تجربه عملی های عزیزم همون طور که در ویدیو بالای صفحه دیدید، در این پست راجع به گوشت اضافه و التهاب بینی بعد عمل بینی صحبت می‌کنیم. پس مثل همیشه با ما همراه باشید چون میدونم که این مسئله خیلی هارو نگران کرده.

بینی بعد عمل گوشت اضافه میاره؟؟؟

بعد از عمل بینی چیزی به اسم گوشت اضافه نداریم. بعضی از پوست ها مستعد گوشت اضافه هستند. که البته این موضوع بسیار بسیار نادر هستش. و خیلی کم اتفاق میوفته.

از کجا بفهمیم که مستعد گوشت اضافه هستیم؟

خب هرکسی در زندگیش حداقل یک بار بدنش زخم شده. و یا بخیه خورده. اگر پس از زخم شدن دستتون. و یا بخیه خوردنش گوشت اضافه تشکیل شد، بدن شما مستعد گوشت اضافه هستش. اگر بعد از زخم شدن پوست بدنتون درگیر گوشت اضافه نشید، مطمئن باشید بعد از عمل بینی هم گوشت اضافی نخواهید آورد. و اصلا لازم نیست نگران باشید. و یا استرس این موضوع رو داشته باشید.

اما خیلی ها بهمون میگن بعد از عمل داخل بینی ما گوشت اضافه تشکیل شده. که باید بگم اون گوشت اضافی نیست. التهاب بینی هست که روی بخیه ها تشکیل شده. و با از بین رفتن التهاب در اون قسمت، پوست به حالت نرمال برمی‌گرده و بخیه ها نرمال میشن. پس نگران نباشید.

حالا اگر دوست دارید این التهاب بینی زودتر خوب بشه. اگر از داخل بینی این مشکل رو دارید روزی چند بار شستشو بدید. و اگر روی پوست بینی هستش از کرم ترمیم کننده استفاده کنید.

که در پست نحوه استفاده از کرم ترمیم کننده بهتون گفتیم که چطور باید ازش استفاده کنید.

و در آخر هم باز بهتون میگم. اگر پوست شما مستعد گوشت اضافه نباشه. بعد از جراحی بینی هم گوشت اضافی نمیارید.و التهاب بینی رو هم به راحتی می‌تونید برطرف کنید. پس این نگرانی رو از خودتون دور کنید. و استری نگیرید.

یادتون نره این پست رو برای دیگران بفرستید. و در قسمت کامنت ها نظراتتون رو برامون بنویسید.

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saqar
Saqar
2 ماه قبل

من روز ۱۲ م هست که عمل کردم. یکی از بخیه ها کشیده شد و به همراهش پوست بینیم اومده پایین. دقیقا مثل همین مورد که شما گفتید.
آیا این مورد هم با کاهش التهاب و شستوشو درست میشه؟ اگر نه راه حلش چیه؟ چون نمیتونم راحت نفس بکشم و تنفسم صدا میده.خیلی نگرانم
ممنون از پاسخگوییتون

تارا
تارا
9 ماه قبل

من جای بخیه م مثل جوش دراورده گوشت اضافه س؟

maesoomeh
maesoomeh
1 سال قبل

خداروشکر خیالم راحت شدش😅❤️🦋

3
0
سوال خود را بپرسید!x