انجام چند عمل زیبایی با عمل بینی


کسانی که به دنبال تغییر اساسی در صورتشون هستن معمولا چند عمل زیبایی رو به طور هم زمان انجام میدن. در پست چه کسانی نباید عمل بینی انجام بدن نکات بسیار خوبی بهتون گفتیم. اما در این ویدیو خانم دکتر شبنم شادابی؛ جراح و متخصص گوش و حلق و بینی برامون درباره ی انجام چند عمل زیبایی با عمل بینی توضیح دادند. چون جراحی ترکیبی این روز ها خیلی پر طرفداره.

طبق گفته ی خانم دکتر شبنم شادابی:

عمدتا جراحی هایی که انجام میشه همراه با جراحی بینی، عمل جراحی پلک هستش. سانترال لب. لیفت صورت. و لیفت شقیقه.

با توجه به شرایط هر فرد. اینکه شرایط جسمانی و سن به چه شکل هست. و با توجه به مدت زمان عمل. تصمیم گیری با جراح هست که این عمل هارو هم زمان باهم انجام بده یا نه.

معمولا جراحی پلک به علت اینکه مدت زمان کمتری داره مشکلی نداره که هم زمان با جراحی بینی انجام بشه.

درمورد عمل سانترال لب. توصیه ی خانم دکتر این هست که عمل سانترال حدود سه ماه بعد عمل بینی انجام بشه. چون فاصله ی لب و بینی با توجه به تورم اون ناحیه بعد سه ماه تخمین زده میشه.

و درمورد لیفت شقیقه و لیفت صورت هم با توجه به وسعت جراحی اون ناحیه و زمان جراحی تصمیم با جراح هست که هم زمان با عمل بینی انجام بشه یا نه.

در کل امکان ترکیب کردن این جراحی ها وجود داره. امکان انجام جراحی های درمانی مثل اندوسکوپی سینوس و… هم به طور هم زمان وجود داره. به شرطی که فیلد خیلی عفونی نباشه. برای مثال سینوزیت چرکی نباشه. در مواردی که سینوزیت چرکی باشه اول باید عمل درمانی سینوزیت انجام بشه. و بعد از اون عمل جراحی زیبایی بینی.

دوستای گل امیدواریم این پست هم براتون مفید بوده باشه. و اگر تصمیم دارید جراحی ترکیبی انجام بدید تونسته باشیم کمکی کرده باشیم به شما عزیزان.

اگر تجربه ی انجام جراحی های ترکیبی رو دارید خوشحال میشیم در کامنت ها تجربه تون رو با ما به اشتراک بذارید.

 

 

 

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x