برگشت بینی گوشتی بعد عمل بینی


جراحی بینی گوشتی برگشت پذیره؟دوباره مثل قبل بزرگ و بد فرم می‌شه؟

این ها سوالاتی هست که هرروز از ما می‌پرسید. و در این پست راجع به برگشت بینی گوشتی بعد عمل بینی براتون توضیح دادیم.جراحی بینی گوشتی چالش های خاص خودش رو داره. و ورم بینی هم در بینی های گوشتی دیر تر از بین میره. اما برخلاف تصور اشتباهی که وجود داره، بینی ای که جراحی شده باشه، چه بینی گوشتی،و بینی استخوانی، به هیچ وجه به شکل قبل از عمل بر نمی‌گرده.پس نگرانی درمورد برگشت فرم و شکل به قبل از جراحی بینی بی مورد هست. و اصلا جای نگرانی نیست.

ممکنه بخاطر عوامل مختلفی که در پست دلایل خراب شدن شکل بینی عمل شده بهش اشاره کردیم، بعد از جراحی بینی از فرم بیوفته.و همون طور که قبلا در پست دلایل نیاز به عمل ترمیمی بهش اشاره کردیم. دفرمه بشه و… اما رشد نمی‌کنه. و مثل قبل نمی‌شه!

دلیلش هم این هست که در عمل بینی،ساختار زیرین پوست که غضروف ها، استخوان ها و… هستند تغییر می‌کنند. و جابه جا می‌شن. و گوشتی بودن بینی مربوط به ضخامت پوست بینی هست. در جراحی زیبایی بینی ضخامت پوست تغییری نمیکنه. و فقط ساختار زیرین پوست که شامل غضروف ها و استخوان ها هست تغییر میکنند. این تغییرات دائمی هستن.و قرار نیست چندین سال بعد به حالت قبل برگردن.و بد بودن فرم بینی در ماه های اول به علت ورم بینی طبیعی هست و برطرف میشه.و در تمام افراد این ورم ظاهر میشه. و یکسال بعد از جراحی از بین میره.پس صبور باشید و زیر یکسال درمورد فرم بینی قضاوت نکنید.اکثر ایرادات بعد یکسال یا کمی بیشتر برطرف میشه.

حالا بهمون بگید که آیا شما هم این تصور اشتباه رو از جراحی زیبایی بینی گوشتی داشتید. و نگران برگشت بینی‌ تون به فرم قبل از عمل بودید؟

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x