دلایل نیاز به عمل ترمیمی بینی


دلایل زیادی وجود داره که باعث میشه بینی نیاز به انجام جراحی ترمیمی پیدا کنه. این مسئله دغدغه ی بزرگی هست برای اکثر کسانی که عمل بینی اولیه انجام میدن.
در این پست قراره دلایل نیاز به عمل ترمیمی بینی رو به طور کامل براتون بگیم. تا از این مسئله جلوگیری بشه.و نگرانی تون برطرف بشه.

چرا بینی نیاز به جراحی ترمیمی پیدا می‌کنه؟

اولین و مهم ترین دلیل. شکستگی بینی بعد از جراحی بینی اولیه هست.درواقع از به بینی ضربه بخوره. و این ضربه بینی انقدر شدید باشه که بینی شکسته بشه.باید جراحی ترمیمی انجام بشه تا مشکل برطرف بشه.
یادتون باشه اگر بعد از ضربه بینی خون ریزی کرد. و یا ورم شدید و درد ادامه دار داشت. حتما باید به دکترتون مراجعه کنید.
دومین دلیل نارضایتی از شکل بینی بعد عمل اولیه هست. اگر بعد از یکسال از عمل اولیه،از فرم بینی تون راضی نباشید. می‌تونید با صلاحدید جراح بینی تون جراحی بینی ترمیمی انجام بدید. البته اگر این کار از روی وسواس نباشه.
مورد سوم وجو مشکلاتی در ساختار بینی. و یا ظاهر بینی هست. که این مشکلات به صورت سرپایی. و یا در مطب دکتر قابل اصلاح نیست.
آخرین مورد هم برمی‌گرده به مراقبت های خودتون بعد از عمل بینی.
اگر بعد از جراحی زیبایی بینی، مراقبت های دوران نقاهت عمل رو به خوبی انجام ندید و یا پشت گوش بندازید، ممکنه نیاز به انجام جراحی ترمیمی بینی پیدا کنید.
پس حتما مراقبت هارو جدی بگیرید. و همون طور که در پست چکاپ دوره ای بعد عمل بهش اشاره کردیم، سر وقت به مطب دکتر تون مراجعه کنید برای معاینه و چکاپ دوره ای.
مرسی که مثل همیشه با ما همراه بودید. در کامنت ها برامون بنویسید که کدوم یک از مواردی که بهش اشاره کردیم رو به خوبی رعایت کردید؟ آیا تجربه ی جراحی بینی ترمیمی رو دارید؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x