حمام کردن بعد از جراحی بینی


توی این پست بهتون ترفندی برای حمام کردن بعد از جراحی بینی گفتیم. که توی ویدیوی بالای صفحه کامل در مورد اون توضیح داداه شده. همونطور که میدونید. تا یک هفته که گچ رو بینی دارید. نباید حمام برید. چون وقتی گچ بینی خیس بشه. شل میشه و دیگه خاصیت خودش رو از دست میده. اما توی این مدت هم برای بعضی از دوستان. خیلی سخت و کلافه کننده هست که حمام نروند. حالا برای این دسته از دوستان یه ترفند خوب هست که این مشکل براشون برطرف بشه.

ترفند حمام کردن بعد از جراحی بینی

برای این که بعد از عمل بینی راحت توی اون یک هفته. بتونید حمام برید و گچ بینی خیس نشه. می‌تونید از کلاه حمام مخصوص کودکان که عکسش رو این زیر براتون می‌ذارم استفاده کنید. اینطوری نوقع حمام کردن آب روی گچ بینی نمیریزه و مشکلی که گفتم براتون پیش نمیاد. البته این رو هم در نظر داشته باشید. که باید سعی کنید. حدود یک ماه با آب زیاد گرم حمام نکنید. چون آب گرم باعث بیشتر شدن ورم بینی میشه. و اگه ورم بینی بیشتر بشه دیرتر زمان میبره تا کاهش پیدا کنه و کامل از بین بره.

کلاه حمام کردن

یه نکته دیگه هم که لازم دونستم بگم. اینه که حتما بعد از گذشت ۱ هفته. زمانی که برای برداشتن گچ بینی. می‌خواهید به مطب جراح بینی خودتون برید. قبل از این که از خانه خارج بشید. حتما دوش با آب ولرم بگیرید و بذارید. چند دقیقه کامل کل صورت زیر دوش باشه. تا گچ بینی کامل خیس بخوره و زمانی که جراح بینی. میخواهد گچ رو برداره راحت و بدون هیچ دردی در بیاد. البته اگه محل مطب دکتر از محل زندگی شما طولانی هست. و مثلا یک شهر دیگه هست. این کار رو انجام ندید چون اگه چند ساعت بین حمام و برداشتن گچ بینی فاصله بیوفته. ممکنه ورم بینی رو بیشتر کنه و یا مشکلاتی برای شکل بینی پیش بیاره.

خب امیدوارم این پست هم براتون کمکی بوده باشه و توی بخش نظزات بهمون بگید این روش رو انجام دادید یا نه؟

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x