دلیل درد دندون بعد عمل بینی


دندون درد بعد عمل بینی مسئله ای هست که خیلی ها تجربه‌ش میکنن. و نگرانن که نکنه به دندون هاشون آسیبی رسیده باشه.
در این ویدیو راجع به این مسئله توضیح دادیم تا کمکی باشیم برای برطرف کردن نگرانی شما عزیزان.

درد دندون بعد جراحی بینی خطرناکه؟

خب ببینید عزیزان، اینکه بعد از عمل بینی دندون درد داشته باشید کاملا طبیعی هست. چ.ن حین عمل بینی، بخاطر ضربه هایی که به بینی میخوره این دندون درد ایجاد میشه. درواقع دلیلش فشاری هست که به دندون ها وارد میشه. اما جای نگرانی نیست. این فشار ناشی از ضربه ها هیچ آسیبی به ساختار دندان ها نمیزنه.
برای برطرف کردن این درد میتونید با مشورت دکترتون قرص مسکن مصرف کنید. اما حواستون باشه که هر مسکنی نمیتونید مصرف کنید. چون بعضی از قرص مسکن ها خون رو رقیق میکنن و ممکنه بعد استفاده از اون ها بینی خونریزی کنه. پس تا یکماه بعد از عمل اگر خواستید از قرص مسکن استفاده کنید. حتما با تایید دکترتون باشه که مشکلی براتون ایجاد نشه.
اما اگر نیاز به درمان دندان و دندان پزشکی داشتید. همونطور که در پست کامپوزیت دندان بعد عمل بینی اشاره کردیم. میتونید یکماه بعد از جراحی بینی به دندان پزشکی مراجعه کنید.
اما نکته ی مهم بعدی که دونستنش خیلی مفید هست. اینه که کسانی که دندون هاشون کامپوزیت هست. برای انجام عمل بینی باید بدونن که ممکنه کامپوزیت هاشون آسیب ببینه.چون حین عمل یک لوله تنفسی از داخل دهان و حلق رد میشه و احتمال برخورد این لوله تنفسی با دندان ها و آسیب دیدن کامپوزیت ها هست. اما خب احتمالش کمه.
مرسی که در این پست هم همراهمون بودید.حالا نوبت شماست که بهمون بگید تجربه ی دندان درد بعد عمل بینی رو داشتید؟ آیا این موضوع براتون نگران کننده بود؟ لطفا نظراتتون رو در کامنت ها برامون بنویسید. و اگر حس میکنید این پست میتونه به کسی کمک کنه و مفید باشه حتما براش بفرستید.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مریم
1 سال قبل

سلام، من ۴۰ روزه عمل کردم، تازه چند روزه که حتی خیلی آروم پره بین دو تا سوراخ دماغم رو که لمس میکنم، عصب های چند جام تحریک میشه و انگار برق میگیردشون.
یکی دندونم، یکی هم یه نقطه در اعماق سوراخ دماغم

1
0
سوال خود را بپرسید!x