رفع عطسه بعد از عمل بینی


خیلی از شما نگران زیاد شدن عطسه بعد از عمل بینی هستید. و استرس دارید که نکنه با عطسه کردن بینی تون آسیب ببینه. و نیاز به انجام عمل جراحی ترمیمی باشه. در  این ویدیو براتون راجع به عطسه کردن بعد از عمل بینی گفتیم. هم علتش که یکی از اون ها وجود التهاب بینی هست.و هم راهکارش رو میتونید در این پست ببینید.

عطسه کردن بعد از عمل بینی خطرناکه؟

ببینید دوستای گلم. بعد از جراحی بینی. به علت بخیه ها. زخم ها. ورم و التهاب بینی و این مسائلی که وجود داره. خیلی طبیعی هست که مقدار عطسه ها افزایش پیدا کنه.و این مسئله اصلا نگران کننده نیست.
این عطسه ها آسیبی به بینی شما وارد نمیکنه. البته به شرطی که با دهان باز عطسه کنید.که به بینی فشار نیاد.
یادتون باشه که کنترل عطسه اصلا ایده ی خوبی نیست. چون به نوک بینی و پره ها فشار میاره و ممکنه به بینی آسیب برسه.و  التهاب بینی بیشتر بشه.
اما برای کمتر شدن میزان عطسه ها. دکتر ما بهمون توصیه کردن که در ماه های اول بعد از جراحی زیبایی بینی. هر شش ساعت یک قرص آنتی هیستامین بخوریم. این قرص برای ما واقعا موثر بود و به کم تر شدن عطسه بعد از جراحی بینی خیلی کمک کرد. اما یادتون باشه که هرکسی باید طبق تجویز دکتر خودش پیش بره. پس حتما قبل از مصرف این قرص از دکترتون مشورت بگیرید. و در صورت تجویز دکتر، مصرف کنید که مشکلی به وجود نیاد.
اگر هم همش نگران این هستید که نکنه بینی تون به انجام جراحی ترمیمی نیاز پیدا کنه. در پست دلایل نیاز به عمل جراحی ترمیمی کامل بهش پرداختیم.
مرسی که تا انتهای این پست با ما همراه بودید. لطفا در کامنت ها برامون بنویسید که برای کنترل عطسه و التهاب بینی بعد از جراحی زیبایی بینی چه کار هایی رو امتحان کردید؟ عطسه ی زیادی داشتین یا کم و قابل تحمل بود؟؟؟
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه حسن زاده
فاطمه حسن زاده
1 سال قبل

سلام. ممنون از پیج خوبتون، سه هفته از عملم میگذره. دو روزه که حالت قلقلک از داخل بینی دارم طوریکه میخوام عطسه کنم اما شنیدم نباید حداقل تا یکماه عطسه کنم جلوی بینیمو میگیرم یعنی دو روزه دهنم صاف شده نمیتونم کاری انجام بدم چشمامو میبندم میرم تو حالت تمرکز که ی وقت عطسه نکنم. به دکترم دسترسی ندارم میتونم قرص آنتی هیستامین رو از داروخانه بگیرم و هر شش ساعت بخورم؟ مشکلی پیش میاد؟

1
0
سوال خود را بپرسید!x