عفونت بدن و کنسلی عمل بینی


میدونستید که وجود هرگونه عفونت بدن موجب کنسل شدن عمل بینی میشه. چون ریسک بیهوشی رو بالا می‌بره؟

در ویدیو بالا به طور کامل درمورد عفونت بدن و کنسلی عمل بینی براتون گفتیم. پس مثل همیشه در این پست هم همراه مون باشید تا دلایل این موضوع رو براتون بگیم.
همیشه قبل از انجام جراحی بینی باید آزمایش خون انجام بدید. در این آزمایش خون، عفونت بدنی، تیروئید، کم خونی و خیلی فاکتور های دیگه بررسی میشه.
اگر عفونت بدن در نتیجه ی آزمایش خون شما دیده بشه عمل کنسل میشه. و به زمان کامل بهبودی شما موکول میشه.
اما فکر نکنید منظور ما فقط عفونت های شدید هست. هرگونه عفونت و التهاب. حتی تبخال زدن هم موجب کنسل شدن عمل بینی شما میشه. چون باید در سلامت کامل باشد که عمل انجام بشه. درمورد تبخال به طور کامل در پست تبخال قبل از عمل بینی توضیح دادیم.

برای پیشگیری از عفونت بدنی چه کاری انجام بدیم؟

قبل از عمل بینی هرکاری که منجر به عفونت میشه رو انجام ندید.

مثلا اگر مستعد تبخال هستید با تجویز پزشک دارو مصرف کنید تا تبخال نزنید. قبل از عمل تتو نکنید و کلا هر کاری که ریسک عفونت داره انجام ندید.

انجام عمل بینی با وجود عفونت بدنی ممکنه؟

جواب “نه” هست!!!

با وجود عفونت در بدن به هیچ وجه نمیشه جراحی بینی یا هر جراحی دیگه ای انجام داد. چون ریسک بیهوشی رو بالا می‌بره.اگر متوجه شدید که عفونت بدنی دارید حتما دنبال درمان باشید.

و در آخر یادتون باشه که حتما شرح حال کامل به دکترتون بدید. تا ریسک بیهوشی رو به حداقل برسونید. و تجربه ی یک عمل راحت و بی دردسر رو داشته باشید.

امیدواریم این پست هم براتون مفید بوده باشه. اگر تجربه ی عفونت بدنی قبل از عمل بینی رو دارید در کامنت ها برامون بنویسید. تا کمکی باشه برای سایر عزیزان.

و سوالاتتون رو در قسمت کامنت ها مطرح کنید. در اولین فرصت پاسخ می‌دیم.

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x