فرق بین تزریق ژل و تزریق چربی


موضوع این پست رو اختصاص دادیم به فرق بین تزریق ژل و تزریق چربی. چون بعد عمل بینی، تزریق فیلر بیشترین طرفدار رو داره.

خیلی ها مردد هستن. که برای تزریق در نواحی مختلف بدن، از تزریق چربی بهتر نتیجه میگیرن یا ژل. کدوم یک از این ها گزینه ی بهتری هست.کدوم یک ماندگاری بیشتری داره.

در ویدیو بالا  با همکاری دکتر افشین حاجی حسن زاده که در زمینه ی تزریق فیلر یکی از بهترین ها هستن. به تمام این سوالات پاسخ دادیم. و درمورد تزریق فیلر به صورت براتون گفتیم. اگر دوست دارید درباره ی تزریق ژل به بدن اطلاعات داشته باشید. پست تزریق ژل لب بعد عمل بینی کمکتون میکنه.

تزریق ژل بهتره یا چربی؟

در ابتدا باید بگیم که تزریق چربی با ژل کاملا متفاوته.چون وقتی چربی تزریق میکنیم سلول های بنیادی وارد بدن میشه. و یکسری واکنش های طبیعی در بدن اتفاق میوفته. که باعث جوانسازی و لیفت صورت میشه. کلاژن سازی انجام میشه و صورت یک حجم طبیعی می‌گیره.

به همین علت هست که چربی نسبت به ژل ماندگار تره. چون صورت خودتون هست که تغییر میکنه.اما با تزریق ژل و هیالورونیک اسید ها صرفا به بخشی از زیر پوست حجم میدیم.

و خب اون حجم هم به صورت مصنوعی ایجاد شده.

سوال پر تکرار بعدی این بود که آیا تزریق چربی نیاز به تمدید داره؟

خب باید بگیم که کاملا بستگی داره به بدن خود شخص.اول که باید برای دیدن نتیجه ی کار،مثل عمل بینی، بسیار صبور باشید. اگر دنبال نتیجه ی فوری هستید باید کارهای دیگه ای رو انجام بدید.

چون برای دیدن نتیجه ی نهایی تزریق  حداقل باید سه الی شش ماه صبر کنید.

بعد این مدت در چکاپ دوره ای اگر نیاز به تمدید بود، مجدد یک بار دیگه چربی تزریق میشه.

توصیه میشه از تزریق های مکرر چربی یا ژل که از خانواده ی هیالورونیک اسید ها هست. به ناحیه صورت خودداری کنید. چون صورت از حالت طبیعی خارج میشه.

حالا شما بهمون بگید که تاحالا به تزریق فیلر فکر کردید؟ یا تجربه شو دارید؟

 

برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x