مسافرت بعد از عمل بینی


اگر قصد مسافرت بعد عمل بینی رو داری در این پست با تجربه عمل بینی همراه باش. چون نکات خیلی خوبی بهت گفتیم که کمکت میکنه سفر راحتی داشته باشی.

چند وقت بعد از عمل بینی میشه سفر رفت؟

ببین دوست گلم بعد جراحی زیبایی بینی اگر شهر محل سکونتت با شهری که عمل میکنی متفاوته. و بعد عمل قراره به شهر محل سکونتت برگردی.یا قصد مسافرت بعد جراحی زیبایی بینی رو داری. در این ویدیو چند نکته ی مهم گفتیم. که لازمه رعایت بشه.
نکته ی اول این هست که حتما برای زمانی که در مسیر هستین. بالشت U شکل تهیه کنید. بالشت U شکل حالت سر و گردن رو صاف نگه میداره و کمک میکنه در طول مسیر راحت تر باشید.
حواستون باشه که در طول مسیر، در صندلی جلو بشینید. و صندلی رو بخوابونید. که راحت باشید و به بینی تون فشار نیاد و بتونید استراحت کنید.

سفر با هواپیما بعد جراحی بینی

اگر قصد دارید بعد جراحی بینی با هواپیما سفر کنید. باید بدونید که بعضی شرکت های هواپیمایی. ممنوعیت 72 ساعته دارن. پس حتما قبلش این مسئله رو پیگیری کنید که به مشکل نخورید.
این نکته رو در نظر داشته باشید که اگر شهر محل سکونتتون با شهری که عمل میکنید متفاوته. اگر رفت و آمد براتون سخته بهتره در همون شهر محل سکونت خودتون عمل کنید. چون لازمه که برای کشیدن بخیه ها و تامپون بینی برید پیش دکتر خودتون. و همون طور که در پست اهمیت چکاپ دوره ای بعد عمل بهش اشاره کردیم. حتما حتما لازمه که چکاپ های دوره ای که زمانش رو خود دکترتون تعیین میکنن رو جدی بگیرید و سر وقت به مطب دکترتون مراجعه کنید.
امیدواریم با این پست هم تونسته باشیم کمکی کنیم به شما عزیزان که دوره عمل راحت تری داشته باشید. اگر حس میکنید این پست برای کسی مفیده حتما براش بفرستید. و در قسمت کامنت ها نظراتتون رو بهمون بگید که کمکی باشه برای سایر دوستان.
برای اطلاع از پاسخ سوال خود اینجا بزن
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
سوال خود را بپرسید!x